Gå til innhold

Siemens SX1


Ze0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dennis88, la meg forklare noe med "ikke-utskiftbare-deksler"-telefonene for deg...

 

De aller fleste telefoner har ikke mulighet for å skifte deksler, fordi det er en kjent ting at telefoner blir mer solide uten denne funskjonen. De eneste telefonene med mulighet for utskiftbare deksler er de fleste nokia modellene, low-end mobilene til siemens, panasonic, SonyEricsson og noen motorolaer.. Har man problemer med støv på skjermen er det bare å gå innom en forhandler, så fikser de på null komma niks. Jeg syns ikke det er noen bakdel med min T68 at den ikke kan bytte deksel, da den føles veldig solid... Nå er det likevell en del støv på skjermen, så jeg skal innom commit og fjerne det. Nokia 3330'en min (som har utskiftbare-deksler) føltes ikke solid i det hele. Det som skjedde når jeg mistet den i bakken var at dekselet spratt av og mobilen ble skrapt opp på innsiden...  

 

(ps - dette er ikke det du dennis88 ville kalt ett "hate-nokia-innlegg", men ett innlegg der jeg deler mine erfaringer med fenomenet; telefoner med mulighet for utskifting av deksel, og de som ikke har det...)

 

Joda greit det, men 3650 føles meget solid, og dessuten har jeg heldigvis ikke opplevd noe støv under skjermen enda.

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Det er lenge til 6650 kommer i butikkene

 

6650 kommer neppe til Norge før 2004. Jeg har brukt den et halvår nå, veldig stor mobil (med antenne), men den har i allefall bedre tastatur enn de andre S60-mobilene fra Nokia. Ellers er det vel stort sett en 7650 med video-funksjon og UMTS :)

Lenke til kommentar
Det er lenge til 6650 kommer i butikkene

 

6650 kommer neppe til Norge før 2004. Jeg har brukt den et halvår nå, veldig stor mobil (med antenne), men den har i allefall bedre tastatur enn de andre S60-mobilene fra Nokia. Ellers er det vel stort sett en 7650 med video-funksjon og UMTS :)

Har den symbian? (siden du nevnte 7650)

 

Tror nok at de fleste er enig når jeg sier at SE z1010 er en mer fristende umts telefon enn 6650... :p

Lenke til kommentar
Neida, den er vel ikke større sånn sammenklappet, men tenk deg den mobilen på 20 cm åpen da :)

 

z1010: 98 x 48 x 28

GD87: 92 x 40 x 20

S100: 80 x 40 x 23

 

Jeg synes GD87 er et monster av en stor mobil. Ser for meg z1010..  :roll:

 

Man har den jo for guds skyld ikke åpen i lommen... :o

Det vil være feil å si at z1010 er større enn 6650. :roll:

Lenke til kommentar
Neida, den er vel ikke større sånn sammenklappet, men tenk deg den mobilen på 20 cm åpen da :)

 

z1010: 98 x 48 x 28

GD87: 92 x 40 x 20

S100: 80 x 40 x 23

 

Jeg synes GD87 er et monster av en stor mobil. Ser for meg z1010.. :roll:

 

Men når det gjelder sizen så gjelder vel det mest nedi lommen og da er vel den lukket. I hånden kan jo telefonen ha en viss size uten at det lager problemer.

 

Hva foretrekker du Molna? Klapp eller vanlig?

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke klapp-mobiler. Eneste klapp-mobil jeg har er Siemens CL50, men den er såpass liten at det går greit ;)

 

z1010 er jo 28cm dyp, det er dypere enn 3650 (og t.o.m dypere enn P800...). Vær forberedt på en skikkelig bul på bukselommen  ;)

 

Så er det jo også litt forskjell på cl50 og z1010. :wink:

 

Husk at z1010 er en umts telefon med to kameraer (!) pluss plass til minnekort. (molna, ja vi vet at sl45 er mindre og har støtte for mmc, bare så du slipper å nevne det)

 

Så jeg synes absolutt ikke den er stor i forskjell til andre umts telefoner. :roll:

Bare se hvor stygg motorola/siemens sin umts telefon er! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...