Gå til innhold

Siemens SX1


Ze0s

Anbefalte innlegg

dennis:

 

Du skrev ikke ordrett 'forferdelige', men du skjønner godt hva jeg mener. Men - kan du fortelle meg hvor du har lest/sett at noen har sagt tastene på SX1 er ekle?

 

Fortell meg om noen "fanboys/girls" (et utrolig teit ord, men det er nå så) som lyger, kan du det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dennis:

 

Du skrev ikke ordrett 'forferdelige', men du skjønner godt hva jeg mener. Men - kan du fortelle meg hvor du har lest/sett at noen har sagt tastene på SX1 er ekle?

 

Fortell meg om noen "fanboys/girls" (et utrolig teit ord, men det er nå så) som lyger, kan du det?

 

Jeg har lest at mange folk på forumer har prøvd den, og syntes at det var vanskelig å bruke den med en hånd, og at det var uvant å bruke den med to hender.

 

Og kan du fortelle meg hvor jeg skrev ekle?

Det er stor forskjell på "den ikke er så bra til å skrive med" og "forferdelig" og "ekle".

Som jeg har sagt før så kan man helt sikkkert bli vant med tastene.

 

Jeg liker ikke å nevne navn.

Hvorfor er du så intressert?

Er du redd for at jeg skal nevne deg?

Jeg har fått et inntrykk av at du har et meget spesielt forhold til siemens, men tviler på at du lyger...

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Men kan du vise meg hvor det er skrevet at tastene på sx1 er ekle? - av folk som har prøvd den? Kan du det?

 

Ja, jeg er interresert, så kan du bare være så vennlig å fortelle meg? Er det så vanskelig, egentlig?

 

Itavisen: "Tasteplasseringen på Siemens er utradisjonell. Det gjenstår å se hvordan SMS-teksterne mottar denne nyheten."

 

Jeg husker jo ikke hvilke tråder det folk har skrevet det i.

Når jeg prøver "search" så kommer det opp hundrevis av tråder, og jeg gidder ikke lese alle.

Det kan du gjøre selv hvis du er så intressert.

 

Søk på "sx1" på forskjellige forum (howardforum, esato, mm)

 

Nei, jeg har ikke tenkt å nevne navn, fordi da blir det krangler, og det gidder jeg ikke nå.

Lenke til kommentar

Fra itavisen ja, men det er hvordan tastene SER ut, ikke hvordan de er i bruk.

 

Nei, du sa du hadde sett noen som har prøvs sx1 som klagde på tastene, da må du greie å bevise den påstanden.

 

Du kan ikke nevne navn nei? Fordi du vet du tar feil det da, kanskje?

Lenke til kommentar
Fra itavisen ja, men det er hvordan tastene SER ut, ikke hvordan de er i bruk.

 

Nei, du sa du hadde sett noen som har prøvs sx1 som klagde på tastene, da må du greie å bevise den påstanden.

 

Du kan ikke nevne navn nei? Fordi du vet du tar feil det da, kanskje?

 

Hvorfor vil du starte en krangel?

 

Jeg kan bare si at jeg synes du er en stor siemens fanboy, greit?

Du er ikke tilfeldighvis en venn av molna?

 

Nå har jeg ihvertfall nevnt ett navn, end of discussion. :shrug:

Lenke til kommentar
Stoppe diskusjonen fordi du ikke vil/kan backe opp påstandene dine? Javel, greit for meg det. ;)

 

Dessuten skulle du fortelle meg om fan som lyger, da nevnte du jo meg, da må det bety at jeg lyger...

 

Mener du at det er riktig å si at du lyger? Greit det.

Men det virker som om du ikke takler kritikk mot siemens...Er du dama til molna?

Lenke til kommentar
Kritikk til Siemens tåler jeg, ja. Men du vil/kan ikke backe opp påstanden din. Og at diskusjonen slutter der er helt greit.

 

Mener ikke å si at det er riktig at jeg lyger, men du mener tydeligvis at jeg gjør det.

 

Har dessuten aldri sett deg si noe kritisk om siemens.

Og som jeg spurte tidligere, er du dama til molna? (Dette mener jeg seriøst)

 

Jeg sier at jeg er meget sikker på at det kommer til å bli enklere å skrive sms med t610 enn sx1, og hvis du ikke skjønner hvorfor, ja da har du vanskelig for å si noe kritisk om siemens. :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hvorfor du sier det ja, det er fordi det er et tastatur du er vant til å bruke på t610, men det betyr ikke at det er enklere fordi.

 

"Men det virker som om du ikke takler kritikk mot siemens" , dette var ikke om jeg takler å si noe, men å høre kritikk. Nå snakker vi ikke om hva jeg kan si. Og jada, kan skrive mye kritisk om Siemens jeg, men det er ikke relevant i denne diskusjonen.

 

Men, kan du bevise påstanden din om at mange som har prøvs SX1 mener tastene er ekle? Det er det jeg er interessert i å vite, ikke alt annet tull om at jeg ikke kan kritisere Siemens osv.

Lenke til kommentar

wow.. hehe..

 

Det er forresten meningen at man skal bruke to hender på tasting

med SX1.. "To-tommel-tasting" som de kaller det på Siemens' hjemmeside.

 

jeg for min del syntes det går fortere å skrive med to tomler,

uansett hvilken tlf jeg har..

:)

 

koster ikke seP800 mer enn 5000, som dere sa SX1 kommer til å koste?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner hvorfor du sier det ja, det er fordi det er et tastatur du er vant til å bruke på t610, men det betyr ikke at det er enklere fordi.

 

"Men det virker som om du ikke takler kritikk mot siemens" , dette var ikke om jeg takler å si noe, men å høre kritikk. Nå snakker vi ikke om hva jeg kan si. Og jada, kan skrive mye kritisk om Siemens jeg, men det er ikke relevant i denne diskusjonen.

 

Men, kan du bevise påstanden din om at mange som har prøvs SX1 mener tastene er ekle? Det er det jeg er interessert i å vite, ikke alt annet tull om at jeg ikke kan kritisere Siemens osv.

 

Hvis du er intressert, så kan du gjøre som jeg sa tidligere, og søke på forumer og finne "bevisene" selv. Jeg gidder ikke å søke på forumer, og bruke masse tid på å prøve å finne igjen alle postene som jeg leste.

 

Du har ennå ikke svart på spørsmålet mitt, er du dama til molna?

Lenke til kommentar

DVS, du gidder ikke bevise påstanden din. Greit nok det, men da trenger du ikke slenge ut påstander i hytt og pine heller... :roll:

 

Jeg greier ikke å ta alt du sier for en god fisk, desverre.

Ikke er det jeg som skal backe opp påstanden din, det skal du gjøre selv. Noe jeg syns du burde gjør, men vil du ikke det. Så greier jeg ikke å stole på deg. Når du kommer med den linken til meg, da skal jeg stole på det du sier om at mange om har prøvd SX1 klager på tastene.

Lenke til kommentar
DVS, du gidder ikke bevise påstanden din. Greit nok det, men da trenger du ikke slenge ut påstander i hytt og pine heller...  :roll:

 

Jeg greier ikke å ta alt du sier for en god fisk, desverre.

Ikke er det jeg som skal backe opp påstanden din, det skal du gjøre selv. Noe jeg syns du burde gjør, men vil du ikke det. Så greier jeg ikke å stole på deg. Når du kommer med den linken til meg, da skal jeg stole på det du sier om at mange om har prøvd SX1 klager på tastene.

 

Selve tastene er ikke dårlige å trykke på, men det er hvor de ligger som er problemet.

Lenke til kommentar

Hvem er det et problem for? Det er jo det jeg spør deg om, hvem har prøvd SX1 og sagt at tastene er ekle? For det var nemlig det du fortalte, at mange som har prøvd SX1 sier at tastene er ekle.

 

At tasteplasseringen er uvant og SER vanskelige ut å bruke, det kan du jo få mene, men det er ikke det vi snakker om nå da. Men det virker ikke som om du kan komme med den linken til meg, så da så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...