Gå til innhold

Første info om I am Alive (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Peker du et våpen på en potensielt farlig person vil han holde seg på avstand

 

Liker dettte. Spilt en del Far Cry 2, og irriterer meg over at absolutt alle bilene man møter når man kjører bil selv inneholder en eller flere menn som hopper ut av bilen og begynner å skyte på deg. Hadde vært fett å kunne "true" potensielle fiender med våpen for å slippe en fight. Råtøft (og realistisk) at det går an selv om man er tom for ammo :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar dette spillet med en klype salt, men stiller meg selvsagt åpen for at det kan bli bra. Spill som har slike 'gimmicker' blir ofte repetitive på grunn av at utviklerne profilerer denne ene funksjonen i altfor stor grad.

 

Dette. Det er dette som er så alt for sant, og som jeg gjennom flere år har tenkt.

 

Selv gleder jeg meg til å få prøve en demo av I am Alive, det kan for alt jeg vet være dritkult. Men sitter på gjerdet enn så lenge, mye som kan gå galt med et slikt spill. Og hva de vil ha i spillet og hva de ender opp med å ha i spillet er det en stor forskjell på.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig spent på dette. Det kan være en åpen dør til en mer realistisk type spill som virkelig gir spilleren en dyp og immersiv verden, noe som lineære Bioshock har lovet men feilet i å levere. Endelig ser det ut som spillutviklere er villige til å fjerne grensene mellom film og spill på en mer avgjørende måte.

Lenke til kommentar

Spill som foregår i en ødelagt verden.. Hva med STALKER ?

 

Disse som maser om å kunne gå til en annen by, vil sannsynligvis aldri bli fornøyd i en slik setting.. "Gresset er alltid grønnere på den andre siden" tenker de vel.. Selv om du kanskje også forteller de at det ikke finnes gress på den andre siden.

Det er dette du er gitt, og dette du har å forholde deg til.

 

Konseptet virker litt som I am Legend. Men med flere mennesker tydeligvis..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...