Gå til innhold

neste treff i Stavanger


Anbefalte innlegg

Jeg starter en ny tråd her, siden det knapt kan kalles høst-treff om vi får til noe nå.

Men nå må vi skjerpe oss her. Hvorfor skal alle andre klare å arrangere flere treff mens våre planer bare faller i grus?

 

Derfor setter jeg en dato her og nå; 15. februar. Noen som har lyst på en liten tur da? Evt forslag til hvor vi skal?

Jeg har litt lyst til prekestolen, men det blir kanskje litt langt for de fleste?

 

Edit: 15. februar er forøvrig en søndag, bare sånn at flest mulig skal kunne være med...

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kan jo jeg bare snakke for meg selv, men Hundvåg, Stavangers ...hull er jeg ikke interessert i. Sentrum er rimelig kjedelig om det ikke er noe spesielt på gang.

 

Haha jeg likte den første det :p Kan være litt kjipt å dra på fototur å komme tomhendte hjem... (Hvis du skjønner hva jeg mener :p)

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Er lite lysten på preikestolen nå i vinter, men kanskje til sommeren. Slik som turen dere hadde til dalsnuten. Men jeg er egentlig litt lysten til å prøve studio/portrett og ellers eksperimentere med blitser (snodig sine). Du snakte jo om dama di visste om noen tomme lokaler.

 

Men man kan jo ha litt idèmyldring her, så kan vi velge et forslag når vi har et par.

Lenke til kommentar

Dersom vi skal gjøre noe i studio må ting være litt avklart på forhånd, slik at vi ender opp med et passende studio, passe antall modeller osv

 

Jeg vet ikke helt hvor mange fotografer vi kan være på et sett, men jeg ser for meg at noe mer enn 5-6 kan bli litt kronglete.

 

Hvem kan være interessert i et slikt treff i løpet av de neste par månedene?

Lenke til kommentar
Jeg må vente til slutten av januar før jeg får timelistene for februrar. Satser på å være med, men er vel lite aktivitet her...Hille er vel med?

 

Jobbe på en søndag?

 

Dersom vi skal gjøre noe i studio må ting være litt avklart på forhånd, slik at vi ender opp med et passende studio, passe antall modeller osv

 

Jeg vet ikke helt hvor mange fotografer vi kan være på et sett, men jeg ser for meg at noe mer enn 5-6 kan bli litt kronglete.

 

Hvem kan være interessert i et slikt treff i løpet av de neste par månedene?

 

Jeg er med.

Lenke til kommentar
Jeg må vente til slutten av januar før jeg får timelistene for februrar. Satser på å være med, men er vel lite aktivitet her...Hille er vel med?

 

Jobbe på en søndag?

 

Dersom vi skal gjøre noe i studio må ting være litt avklart på forhånd, slik at vi ender opp med et passende studio, passe antall modeller osv

 

Jeg vet ikke helt hvor mange fotografer vi kan være på et sett, men jeg ser for meg at noe mer enn 5-6 kan bli litt kronglete.

 

Hvem kan være interessert i et slikt treff i løpet av de neste par månedene?

 

Jeg er med.

Jepp, gjør nok det

 

 

Jeg er med.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...