Gå til innhold

neste treff i Stavanger


Anbefalte innlegg

Er det noen interesse for å kjøre i gang et tilsvarende treff (workshop?) utover våren?

 

Da gjør vi ikke noe mer i forhold til akam treff.

 

Dersom noen likevel skulle være interessert i studiotreff/workshop i Stavanger/Sandnes henviser jeg til de lokale klubbene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen interesse for å kjøre i gang et tilsvarende treff (workshop?) utover våren?

 

Da gjør vi ikke noe mer i forhold til akam treff.

 

Dersom noen likevel skulle være interessert i studiotreff/workshop i Stavanger/Sandnes henviser jeg til de lokale klubbene.

 

Finnes det en facebook gruppe for amatører/fotografer i Stavanger/Sandnes?

Events for teh win.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei dette er kansje OT men jeg lurte på om det var noen som er intressert i og ta Action bilder av Skatere og Trikse syklister her i stavanger.

 

jeg vet det kan bli veldig kule bilder ut av dette, selv holder jeg såvidt på og ta bilder.

men det hadde vært skikkelig kult om det hadde komt ut noen som er litt bedre, som kansje kan lære oss litt om vinkler, blits plassering osv!

 

men som sagt, jeg vet ikke om det er noen interesse i og ta Action bilder?

 

ta kontakt !

 

Mobil : 92498830

Email: [email protected]

 

Mvh Christian Naaden Aase

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det blir aboret. Hvis du vil være med så kan du alltids få sitte på med meg.

 

Noen som vil bli med?

 

Aboret? o.0 Hvor er det? Og når vil det bli? Har en naturfag fremføring som skal gjøres en siste finish på, men tar knapt en times tid. Er gjerne med! Gi meg klokkeslett og hvor jeg skal møte (i nærheten av Tananger Brua hadde vært greit. Bor på sunde). sn0dig, kan sende mob nr. til deg så du kan informere meg, hvis du skriver noe mer her jeg ikke rekker å sjekke før det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...