Gå til innhold

Beste og dårligste prøverom


Anbefalte innlegg

Som topic sier, er jeg ute etter deres mening om hvilken klesbutikk som har det beste og det dårligste prøverommet. Dårligste for meg må være Volt på Strømmen, det er rett og slett 2 trekk som jeg må holde for mens jeg prøver klær. Ellers kan alle som går forbi butikken bare titte inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fineste prøverom må ha vært i Cannes, Frankrike. I La Croisette området. Husker ikke eksakt hvilke butikker, men det var flere av de.

 

Der var det sofa på hvert prøverom, og hele dører så ingen så inn,

 

Så sto det skilt at man vennligst skulle la klærne som ikke passet ligge igjen, så kom det folk og hentet de etter deg.

 

Dårligste må ha vært på en JC-butikk her i Norge, hvor kassen var et nivå høyere enn prøverommene, og hvis man var ganske høy kunne man titte rett inn i speilet, og ned på de som prøvde klær.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Som topic sier, er jeg ute etter deres mening om hvilken klesbutikk som har det beste og det dårligste prøverommet. Dårligste for meg må være Volt på Strømmen, det er rett og slett 2 trekk som jeg må holde for mens jeg prøver klær. Ellers kan alle som går forbi butikken bare titte inn.

Prøverommene på Volt i byen (grensen) er helt greie, samme på cc-vest.

Det beste prøverommet jeg har vært i må være Prada butikken i Roma.

Ellers bryr jeg meg ikke så mye så lenge jeg har ett sted å henge fra meg klær og har litt plass til å skifte.

Lenke til kommentar

Syns nesten alle prøverom jeg er på er vanvittig dårlig. Kan ikke spesifisere hvilke butikker, men når det er en sånn shtøgg gardin som begynner i skulderhøyde og slutter i knehøyde blir jeg irritert. Det kan faktisk resultere i at jeg velger å ikke handle i butikken, selv om det er klær jeg har lyst på.

 

Jeg vil ha en heldekkende dør i et isolert og privat rom, med speil og hengeknagg

Lenke til kommentar

Likte veldig godt prøverommet jeg fant på en Polo Ralph Lauren-butikk i statene, der det var egne rom med låsbare dører (ordentlige dører), en vakt på utsiden som tok klærne du ikke skulle ha og låste opp rommet når du trengte det.

Det var også sofaer for de som ventet, og i prøverommet var det en stor benk hvor det var god plass til å sitte og legge klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...