Gå til innhold

Rekordlav surfepris fra One Call


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisan

 

Veldig hyggelig at dere er fornøyd med nye data prisene. Kan forøvrig bekrefte at prisen pr MB dersom man går over den inkluderte datamengden i pakkene er 0,99.

Vi har sagt at vi skal lytte til kundene våre og dere har vært tydelige på at dere ville ha lavere priser på data.

Kjempeflott!

 

Har nå kansellert portering til Chess, så legger inn en bestilling så fort det er bekreftet.

 

Har dere planer om å tilby eFaktura? Det er antageligvis det eneste jeg kommer til å savne hos Telenor :)

Lenke til kommentar

Hei

Som det blir nevnt her så kan både opp/nedgradering samt bestilling/avsluttning av datapakkene gjøres på mine sider. Dersom du ikke får til det så er vår kundeservice behjelpelig.

 

Når det gjelder spørmålet om kveld/helg (antar du da sikter til mobil bredbånd)så er vi nå i ferd med å samle inn tilbakemeldinger fra testpilotene. Viktige parametere vil være en god pris med forutsigbare rammer.

Lenke til kommentar
Heisan

 

Veldig hyggelig at dere er fornøyd med nye data prisene. Kan forøvrig bekrefte at prisen pr MB dersom man går over den inkluderte datamengden i pakkene er 0,99.

Vi har sagt at vi skal lytte til kundene våre og dere har vært tydelige på at dere ville ha lavere priser på data.

Kjempeflott!

 

Har nå kansellert portering til Chess, så legger inn en bestilling så fort det er bekreftet.

 

Har dere planer om å tilby eFaktura? Det er antageligvis det eneste jeg kommer til å savne hos Telenor :)

 

Så langt har e-faktura stått på vår fakturapartner. Dette er på vei til å komme på plass.

Lenke til kommentar

Til mitt behov ser det ut til at NetCom fortsatt er best, uten noe ekstratjeneste eller dataabbonement.

 

Her brukes nettet på mobilen i nevneverdig grad gjennomsnittelig 1 dag i mnd., på hytten, men da gjerne noen hundre mb per dag. 20 kr per dag, enkelt og greit.

 

Flott prissenking likevel. Dette var et stort skritt i riktig retning :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Til mitt behov ser det ut til at NetCom fortsatt er best, uten noe ekstratjeneste eller dataabbonement.

 

Her brukes nettet på mobilen i nevneverdig grad gjennomsnittelig 1 dag i mnd., på hytten, men da gjerne noen hundre mb per dag. 20 kr per dag, enkelt og greit.

 

Flott prissenking likevel. Dette var et stort skritt i riktig retning :)

 

Egentlig veldig enig i dette. Makspris per dag hadde vært veldig kjekt, det senker terskelen for å bruke mobilen som modem når man er på hyttetur, reise osv...

Lenke til kommentar

Makspris pr dag er og blir et must. Er typisk på hytta to helger pr mnd og da brukes det mye data. Kan ikke rettferdiggjøre fastpris pga 2-4 dager pr mnd. Netcom er valget nå men er forbanna på netcom etter at de satt en skyhøy ringepris for å ringe til andre nett etter at jeg hadde bundet meg til noe jeg trodde var lik pris til alle. Blir onecall hvis de matcher netcom på makspris.

Lenke til kommentar
Makspris pr dag er og blir et must. Er typisk på hytta to helger pr mnd og da brukes det mye data. Kan ikke rettferdiggjøre fastpris pga 2-4 dager pr mnd. Netcom er valget nå men er forbanna på netcom etter at de satt en skyhøy ringepris for å ringe til andre nett etter at jeg hadde bundet meg til noe jeg trodde var lik pris til alle. Blir onecall hvis de matcher netcom på makspris.

Fri bruk i helger og kvelder til en grei pris vil jo også løse problemet ditt ;) .

Lenke til kommentar

Veldig bra priser men dette stemmer ikke:

På datapakkene hvor du betaler for et visst antall MB per måned halveres prisene, og koster nå 25, 50 og 100 kroner i måneden for henholdsvis 50, 100 og 200 MB. Reell pris per MB blir da 50 øre.

Den reelle prisen avhenger av hvor mye man bruker.

 

Her er prisen per MB plottet som funksjon av hvor mye man laster ned med de ulike tjenestene:

 

post-3851-1231426181_thumb.png

 

Med andre ord er dette svindyrt dersom man bruker vesentlig mindre enn makskvoten hver måned.

 

Totalprisen blir:

 

post-3851-1231426195_thumb.png

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...