Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny og enkel mobil med godt kamera?


Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en ny tlf i morgen etter jobb, men hører på litt forslag her ført... Skal inn i miletæret på torsdags morgen, og vil gjerne ha en mobil som tar helt greie bilder.. Både ut og inne, sjekt med auto fokus også... Kan vel si at jeg liker best nokia, og de nokiane med snake på..

 

Har i dag en Nokia 2760, så dere kan se at nivået ikke ligger så høyt.. :p

 

Bruksområde:

 

Pris:

Man skal gjerne får det man betaller for, helst ikke over 4000,-... Mens 2000,- høres enda bedre ut..

 

Abonnement: Nei

Merke:

Hvilke merker foretrekker du?, NOKIA, og helt kun nokia.. Eventuelt Sony Ericsson vis jeg ikke har noen andre valg..

Merker du ikke vil ha? ingen

 

Klasse:

*Kamera - Et som tar bra bildet, 3mp og HELST autofokus (kansje blits også )..

*Musikk - Har ipod jeg

*Business - :thumbdown:

*Sport - :thumbdown:

*Design/Fashion - :thumbdown:

 

Form:

*Format - praktisk

Skjerm:

*Størrelse: ikke for litten

*Oppløsning: sikkert bra nok

*Trykkskjerm: Nei

 

Andre funksjoner:

*EDGE Nei

*UTMS (3G) Nei

*HSDPA (Super-3G) Nei

*Wi-Fi (WLAN) Nei, men hadde vert sjekt å ha

*Infrarød Nei

*Bluetooth Ja

*GPS Nei

*Radio Nei

*Minnekortstøtte Ja, vi det ikke er over 30-40 mb innebygd

Batteritid

*Uviktig

 

Beklager eventuelt skivefeil...

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på N82 og N78 begge ser bra ut men N82 er nok hakke bedre, spesielt kameraet... Men tror den blir litt for avansert for meg, må gå fort å ring og sende sms også.. Men tror N78 er litt mere interesang for meg da den er 1000kr biligere..

 

C905 synnes jeg blir litt dyrt, men 8mp er inponerende på en mobil..

Tror N82 er et bedre alternativ enn C902 for meg

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Ble en N78 på meg, finker bra den men er en ting jeg lurerpå... Når jeg går på internett og er kobla til den tråløse internetten her hjemm så vise den forsatt 3g merket over internett vinduet? Hvordan kan jeg vitte om jeg bruker 3g eller wlan? kan bli dyrt vis jeg brukere 3g hele tiden...

 

Kan godt hende jeg er heltpå jorden når det gjelder 3g osv

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar
Ble en N78 på meg, finker bra den men er en ting jeg lurerpå... Når jeg går på internett og er kobla til den tråløse internetten her hjemm så vise den forsatt 3g merket over internett vinduet? Hvordan kan jeg vitte om jeg bruker 3g eller wlan? kan bli dyrt vis jeg brukere 3g hele tiden...

 

Kan godt hende jeg er heltpå jorden når det gjelder 3g osv

 

Den viser 3g tegnet oppe i hjørnet uansett.. men vist jeg ikke husker feil så kommer det to piler rett ved 3g tegnet når du kobler til internett med 3g.. Altså den øverste pilen går til høyre og den nederste går til vestre..

På mine nokia mobiler, bruker internett alltid wlan vist det er tilkoblet. Dette kan du nok sjekke på internett instillinger eller noe slikt.. husker dessverre ikke..

 

Gratulerer så mye med ny telefon :)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...