Gå til innhold

AoC: Age of Conan er et flott spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det startet med en buddy invite fra en kompis der jeg fikk 7 dager og nå har jeg kjøpt spillet og fortsetter i AoC. For et herlig spill!

Helt ening, er bare litt ensformig på lvl 80.

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp med akkurat den 7 dagers trialen.

Har installert spillet med en venns CD'er, men når jeg klikker på den nevnte lenken (som man får i mailen når man har fått tilsendt en 7day trial), så blir jeg henvist til en registrering av account hvor jeg er nødt til å oppgi kredittkort informasjon og betalingsmåter (via nett eller prepaid gamecard) selv om dette bare er for trial?

Er det noe hjelp å få her? <:

Skrevet
Jeg trenger litt hjelp med akkurat den 7 dagers trialen.

Har installert spillet med en venns CD'er, men når jeg klikker på den nevnte lenken (som man får i mailen når man har fått tilsendt en 7day trial), så blir jeg henvist til en registrering av account hvor jeg er nødt til å oppgi kredittkort informasjon og betalingsmåter (via nett eller prepaid gamecard) selv om dette bare er for trial?

Er det noe hjelp å få her? <:

Blir litt det samme som i denne Tråden

Skrevet

Dette kvalifiserer ikke til et eget emne og innbyr ikke til noen spesifikk diskusjon. Korte kommentarer/gledesutbrudd over hvor fornøyd man er med å løpe rundt på de hyboriske jaktmarker kan man ta i Småprat om/rundt Age of Conan.

Spørsmålet ditt om 7-dagers trial kan du ta i denne tråden.

Denne tråden stenges.

Reaksjoner på moderering taes på PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...