Straffa Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det startet med en buddy invite fra en kompis der jeg fikk 7 dager og nå har jeg kjøpt spillet og fortsetter i AoC. For et herlig spill!
Exsessum Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det startet med en buddy invite fra en kompis der jeg fikk 7 dager og nå har jeg kjøpt spillet og fortsetter i AoC. For et herlig spill! Helt ening, er bare litt ensformig på lvl 80.
eleganten Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg trenger litt hjelp med akkurat den 7 dagers trialen. Har installert spillet med en venns CD'er, men når jeg klikker på den nevnte lenken (som man får i mailen når man har fått tilsendt en 7day trial), så blir jeg henvist til en registrering av account hvor jeg er nødt til å oppgi kredittkort informasjon og betalingsmåter (via nett eller prepaid gamecard) selv om dette bare er for trial? Er det noe hjelp å få her? <:
Exsessum Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg trenger litt hjelp med akkurat den 7 dagers trialen. Har installert spillet med en venns CD'er, men når jeg klikker på den nevnte lenken (som man får i mailen når man har fått tilsendt en 7day trial), så blir jeg henvist til en registrering av account hvor jeg er nødt til å oppgi kredittkort informasjon og betalingsmåter (via nett eller prepaid gamecard) selv om dette bare er for trial? Er det noe hjelp å få her? <: Blir litt det samme som i denne Tråden
TSP Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Dette kvalifiserer ikke til et eget emne og innbyr ikke til noen spesifikk diskusjon. Korte kommentarer/gledesutbrudd over hvor fornøyd man er med å løpe rundt på de hyboriske jaktmarker kan man ta i Småprat om/rundt Age of Conan. Spørsmålet ditt om 7-dagers trial kan du ta i denne tråden. Denne tråden stenges. Reaksjoner på moderering taes på PM.
Anbefalte innlegg