Paisley Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Jeg har savnet en diskusjonstråd om COD: MW2 så jeg tenkte jeg skulle lage en selv. I tradisjonens tro kommer det et nytt Call Of Duty spill hver gang året ender slutt og 2009 er ikke et unntak. Infinity Ward gir oss mer av det anerkjente Call of Duty: Modern Warfare med sitt neste spill: Call of Duty: Modern Warfare 2. En oppfølger? Uansett her er den store diskusjonstråden for Call of Duty: Modern Warfare 2 Kilder angående annoseringen: Gamer.no BIG
iStephano Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Spille er perfekt i mine øyne, den dagen i dag lever denne forsatt i min spillverden og gir glede. Håper neste blir like bra, og enda bedre. Med tanke på at SP var litt kort. Men kansje perfekt?
Paisley Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Selv er jeg veldig spent på å se om de kommer til å ha med tanks o.l med i spillet denne gangen. Noe sier emg at de kommer til å bruke mye av det samme ( iallefall motoren) fra COD:WaW/MW
wûst Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gleder meg som bare F.. til dette spillet, men jeg vet det kan bli hardt for I.W å følge opp like bra fra CoD4, blir nesten som å hoppe etter Wirkola, men jeg har trua. Jeg ønsker at de lager SP lenger en forrige gang slik at det blir en ren nytelse like så som MP.
Lakus Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Selv er jeg veldig spent på å se om de kommer til å ha med tanks o.l med i spillet denne gangen. Noe sier emg at de kommer til å bruke mye av det samme ( iallefall motoren) fra COD:WaW/MW Håper virkelig ikke de gjør det. COD4 var så bra fordi alle i bunn og grunn hade de samme forutsetningene og våpnene. Og blande inn en tanks eller lignende blir som mortaren i Gears of War 2 - malplassert.
Paisley Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Selv er jeg veldig spent på å se om de kommer til å ha med tanks o.l med i spillet denne gangen. Noe sier emg at de kommer til å bruke mye av det samme ( iallefall motoren) fra COD:WaW/MW Håper virkelig ikke de gjør det. COD4 var så bra fordi alle i bunn og grunn hade de samme forutsetningene og våpnene. Og blande inn en tanks eller lignende blir som mortaren i Gears of War 2 - malplassert. Ja for jeg likte godt i COD4 at de hadde unnlat kjøretøy. Er så kjedelig når en person får en owerpowered tank som gjør at det er umulig å ta han. Jeg er også spent på hvordan spillene COD4:MW og MW2 vil se ut, om det vil være mange synlige likheter.
acern_blazern Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 COD 4 RULER BIG TIME! 2'ern kommer til å ta av!!! Cod 5 suckz cockz'n'ballz!!! Tanks skal ikke være med i 6'ern, eller det blir vel 2'ern...
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Håper vi kan kjøre M1A2 Abrams. Eller kanskje en challenger om man er på britenes side. :o Kanskje kanskje kanskje får vi bruke helikopter, Apache kanskje? ^^
wûst Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer for hver time som går!
SAS1984 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 (endret) Gleder meg noe helt utrolig til dette spillet... Er helt klart det spillet jeg ser mest frem til, 2009.. (Sammen med FEAR2, Killzone 2 og Uncharted 2.. uff. .Ble mye 2ere her) Holder COD4 fremdeles som et av de beste spillene jeg noensinne har spilt, og som den store "Moderne krigsførings" fanen jeg er, blir dette nok ikke noe unntak. En oppdatering av detaljene i grafikken, litt bedre animasjoner, nye våpen og nye maps+ En lengre single player kampanje er vel strengt tatt det eneste som trengs for å dra COD:MW2 til det neste steget, og avløse COD4 som det mest spilte konsoll-multiplayer spillet for min del. Endret 6. januar 2009 av SAS1984
wûst Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg blir så ubeskrivelig glad og positivt overrasket hvis de løfter COD4 enda høyere med MW2, det hadde vært deilig.
Laland Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 IW med to år, byggende på en allerede knallgod spillmotor.. Det kan ikke gå gærent!
Paisley Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Lurer veldig på om vi får se et MW2 som blir veldig likt MW, men likheter med MW er vel oppskriften på suksess?
Paisley Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 coop? Hva tror dere? Jeg likte iallefall coop i COD:WaW, så jeg er for det i MW2. Bare de bruker hele skjermen, likte ikke skjermstørrelsen i WaW
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 coop? Hva tror dere? Håper hvertfall. Coop er alltid gøy.
Paisley Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 coop? Hva tror dere? Håper hvertfall. Coop er alltid gøy. Jepp, alltid gøy å spille med en kompis. Må si jeg storkoste meg med WaW coop'n
Filmvenn Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes egentlig at de må ha med tanks i MW2. Siden når de har det i WaW, er det på en måte litt obliatorisk at de har det med i spillene etterpå og. Blir på en måte for seint å snu. Personelig misliker jeg tanksene i COD5 veldig(f. eks glemmer du å fikse på clas`ene for å ha noe anti-armor må du sitte der i kanskje 10 min å måtte gjemme deg for tanks).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå