Gå til innhold

Første runda spill i 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting enda, men blir nok en av mine 2 nyinnkjøpte (cod4 eller swat4). Spiller begge to om dagen:) Cod4 har jeg runna på x360 før da. Swat har jeg derimot aldri spilt, så relativt artig ut utifra det lille jeg spilte i går :D

 

 

Jeg spilte SWAT4 og ekspansjonspakken på denne tida i fjor. Gode minner, som fikk øynene mine opp for en helt ny sjanger som har blitt en favorittsjanger

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første spillet som blei runda i år blei Star Wars: The Force Unleashed. Utrolig bra story i dette spillet. Det har fått alt for lite oppmerksomhet syns nå jeg, men med så mange gode spill som kom i fjor, så er det vel forståelig. Story'en i spillet er faktisk så god at det går rykter om at det kanskje skal bli en film av det.

Lenke til kommentar
Spiller jeg for mye?

 

Runda

 

cod4

cod5 waw

red alert 3

halflife2

og gta iv igjen etter året starta

 

For mye og for mye fru blom. Har selv rundet 4 spill allerede, men Saints Row 2 begynte jeg på en stund før nyttår. De andre er Gears of War 2, Soldier of Fortune: Payback og nå i kveld Metal Gear Solid 4. Går jo egentlig ganske kjapt å runde spill, spesielt når du blir veldig engasjert i det. Men må si at Soldier of Fortune: Payback er det klart beste spillet av de 4 jeg har rundet... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...