Staxlar Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Prøver å få til Shaun white snowboarding online men er litt usikker hvor jeg aktiverer min cd-key. har registrert meg hos ubisoft, men har ikke fått opp noen spørsmål om cd-key der inne. Når jeg har startet spillet og prøver gå online dær kommer det opp: Username: .................... Password: .................... har testet både med passordet jeg bruker for å logge meg inn på ubisoft sin nettside og 2 cd-key'er som følgte med cd'ene. Min og bror min sin. Lite tvilsomt at noen kan ha tatt begge 2. Noen som kan hjelpe? Hvor skal jeg egentlig aktivere min cd-key? Hadde litt problemer med innstalasjonen av spillet. Skulle ikke ha aktivert den da?
megaplayah Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Prøver å få til Shaun white snowboarding online men er litt usikker hvor jeg aktiverer min cd-key. har registrert meg hos ubisoft, men har ikke fått opp noen spørsmål om cd-key der inne. Når jeg har startet spillet og prøver gå online dær kommer det opp: Username: .................... Password: .................... har testet både med passordet jeg bruker for å logge meg inn på ubisoft sin nettside og 2 cd-key'er som følgte med cd'ene. Min og bror min sin. Lite tvilsomt at noen kan ha tatt begge 2. Noen som kan hjelpe? Hvor skal jeg egentlig aktivere min cd-key? Hadde litt problemer med innstalasjonen av spillet. Skulle ikke ha aktivert den da? det at du faktisk kjøper deg et så dårlig spill er en skam.
Exxia Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Prøver å få til Shaun white snowboarding online men er litt usikker hvor jeg aktiverer min cd-key. har registrert meg hos ubisoft, men har ikke fått opp noen spørsmål om cd-key der inne. Når jeg har startet spillet og prøver gå online dær kommer det opp: Username: .................... Password: .................... har testet både med passordet jeg bruker for å logge meg inn på ubisoft sin nettside og 2 cd-key'er som følgte med cd'ene. Min og bror min sin. Lite tvilsomt at noen kan ha tatt begge 2. Noen som kan hjelpe? Hvor skal jeg egentlig aktivere min cd-key? Hadde litt problemer med innstalasjonen av spillet. Skulle ikke ha aktivert den da? det at du faktisk kjøper deg et så dårlig spill er en skam. Så er det ikke alle som har lik smak som deg, og har du ikke noe bedre å si, så kan du vel holde deg unna tråden? Det er ikke noe registrerings greier inne i spillet da?
Avean Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Nevn et snowboard spill hvor du kan stå og titte nedover fjellene og ha en utsikt på noen kilometer ? Skal være enig i at kjørefeelingen og missions i Shaun White ikke er bra nok men fy søren for noen omgivelser. Er jo free roaming og du kan ta av deg brettet og klatre opp topper og finne nye veier osv. Er genialt. Kan også ta skiheis og se på andre spillere kjøre i realtime Mye som er meget bra med spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå