Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg mente bare at hun burde sagt klart ja på sekundet.

Skrevet

Tenker jeg ser sesong 5 etter at 7 er ferdig! Bruker aldri å se på to sesonger samtidig, da jeg er fullt konsentrert på den sesongen som går nå :p

Men ja, det blir nok det hvite hus ja. Håper på en actionfylt episode på mandag :D

Skrevet

I USA ble jo episode 11 og 12 sendt som dobbeltepisode rett og slett fordi en bør se begge to rett etter hverandre. Synd TV2 ikke gjør det samme...

Skrevet

Æsj, da blir det sikkert en slutt der man vil se mer med en eneste gang. Slutter vel som første episoden av en sesongpremiere, der nummer to alltid blir sendt rett etter!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

15min, åh så jeg gleder meg.

Skrevet

Akkurat nå hater jeg TV2! Hvorfor kunne de ikke sende dobbelepisode som i USA?! ALT for lenge å vente en hel uke på fortsettelsen! :(

Skrevet

Var skikkelig spennende på slutten i dag. Synd at Jack Bauer ble tatt. Trodde han skulle drepe Bil men skjønte etterhvert at 10 sekunder med strupetak ikke dreper en katt engang. Utrolig spennende :D :D

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Jeg må ty til Isohunt i morgen, men da er det drittlenge til neste episode igjen!

Skrevet

Jeg reiser på ferie på fredagen så jeg går glipp av hele 3 episoder, så jeg blir nødt til å ty til andre midler. Har fått en kompis til å laste ned episode 12,13 og 14 til meg som jeg skal kose meg med de neste dagene. Men don´t worry skal ikke spoile noe som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...