Gå til innhold

Tabard for bedre repping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg var bestemt å få meg ut ifra rep var dragen ifra The wyrmrest Accord, og shoulder enchant (+spellpower) ifra... husker ikke hva de heter men holder til i Storm Peaks og Robe/sverd ifra Kirin'Tor.

Mens jeg holdte på så fikk jeg meg et bedre sverd og robe med å gjøre raid/heroic.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sons of Hodir tenker du på nå ja, er noe **** å grinde rep der, har selv utelukket det, driter bare i den shoulder enchant.

Aldor ftw, eller så vente til neste patch, da du kan levere rep items.

Skrevet

Friendly = 3 quests per dag sier nok, venter heller til neste patch jeg. Ja, er også klar over at du får 2 ekstra quests når man er honored men likevel, altfor pyton rep å grinde, er heller ikke achivement freak som mange er, det er bare tull opplegg for å forlenge spilletiden til noen.

Achivement finnes på andre mmorpg spill og det kom for at spillet ikke klarte å tilby så mye mer, ekstra undeholdning for noen.

Skrevet

Synes ikke det er verd å farme seg rep med Sons of Hodir for stakkarslige 20 dodge rating og 15 defense rating, med tanke på tiden det tar å få exalted med dem så er det simpelt ikke verd det mener jeg.

Skrevet
Synes ikke det er verd å farme seg rep med Sons of Hodir for stakkarslige 20 dodge rating og 15 defense rating, med tanke på tiden det tar å få exalted med dem så er det simpelt ikke verd det mener jeg.

Tar deg maks 7 dager om du gjør dailies, kommer litt an på hvor folksomt det er.

Skrevet

Tar deg maks 7 dager om du gjør dailies, kommer litt an på hvor folksomt det er.

Vennligst fortell meg hvordan du gjør det, jeg er friendly.

Skrevet

Er vel kanskje mulig hvis du spiller på en server uten andre folk slik at du får alle "Everfrost chip"s som ligger i området, men tviler på det egentlig. Hvis man bare gjør quests tar det ganske mye lenger tid og når man har nådd revered får man 1950 rep per dag fra quests (så 12 dager bare fra revered til exalted)

Skrevet

Pluss pengene man tjener siden det er daily? Tjener greit nok der i forhold til det man tjener på å farme like lenge.

Som mage er det +6 spellpower og +5 crit rating. Ikke mye, men når man ønsker å raide bra, så er kun det beste godt nok om man vil ha innpass. ;)

Vennligst fortell meg hvordan du gjør det, jeg er friendly.

Da lurer jeg nesten på hvordan du har greid det. Om man fullførte quest-chainen som starter ved K3 i Storm Peaks og som gikk over hele Storm Peaks, kom man greit til Honored mens man levlet.

Skrevet (endret)
Likevel, max 7 dager til exalted?

Fortell heller noe du vet om.

Jupp. Glem alt jeg skrev...

Og jeg skrev aldri 7 dager. Du kan fint klare det på 22 dager, enda kortere om du finner noen chips. Neste patch kan man også levere inn Relic of Ulduar. 10 stykk for 250 rep.

EDIT:

Blir ikke mer enn så vidt friendly når man gjør questene, utenom dailies, mens man levler. Med mindre man er human, selvsagt.

Nesten honored klarer man uten å være human.

Endret av Matsemann
Skrevet

HAHA, om en ikke gidder og farme rep med de så fortjener en ikek den heller syns nå jeg. Er jo utrolig enkelt, tar bare litt tid og gir deg penger også. Jeg farmer mer eller mindre ingenting og har ikek gjort det siden feb 2005 men dette er bare for simpelt så til og med jeg gidder det.

Skrevet

Er fremdeles hated med dem og har med 2 enchants 696 defense rating, dvs over 540 defense, så det er langt fra noe verdi å bruke tiden for å få denne enchanten. Det er bedre enchants der ute og du trenger ikke noe enchants på skuldrene når du har fått deg litt bedre utstyr.

Skrevet
Det er bedre enchants der ute og du trenger ikke noe enchants på skuldrene når du har fått deg litt bedre utstyr.

Jo. Da kan man gemme annerledes, ta geear man normalt kanskje ikke ville tatt. Gjøre mer skade->mer threat så dps kan gå fullt ut etc. Alle monner drar. Og som sagt, om man er litt mer "hardcore" er det kun det beste som gjelder. :p

Skrevet
Er fremdeles hated med dem og har med 2 enchants 696 defense rating, dvs over 540 defense, så det er langt fra noe verdi å bruke tiden for å få denne enchanten. Det er bedre enchants der ute og du trenger ikke noe enchants på skuldrene når du har fått deg litt bedre utstyr.

I helvete har du 696 defence for? :p

Skrevet

I helvete har du 696 defence for? :p

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...