Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre på første møte?


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Nytt år, nye muligheter! :)

 

I går motet jeg meg opp til å endelig kontakte en jente jeg har hatt lyst å kontakte en god stund. Og det gikk jo fint. Spurte om vi skulle finne på noe en dag, og jeg fikk positiv respons :)

 

Men jeg er fryktelig dårlig på dette... Har ikke peiling på hva jeg skal foreslå vi finner på :O

 

Kino, biljard, bowling, kafe? Andre ting? Bowling og kino gjør jo det litt vansklig å snakke, mens kafe besøk kanskje blir litt mye snakking :O

 

Er i midten av tyve årene, og det er hun også, så burde jo absolutt vært bedre på dette enn det jeg er, men sånn er det nå ikke...

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Ghost_*
Dra til Polet, sviv opp kjerringa, og la det gå som det går!

 

 

 

hehe jeg må si at den var konge.. men ikke helt riktig kanskje :)

mange som sier at NEI ikke kino, men det er helt feil.

jeg har akkuratt vært på date med ei jente og det gikk veldig bra.

vi spiste på en resturang og tok en kino etter det.

 

kanskje gjør som meg, mens filmen ruller å går tar du tak i handen hennens og koser litt med den igjenom filmen :) alltid koselig det.

 

var en vellykket kveld det..

Lenke til kommentar

Nei faen, gjør noe GØY, SPENNENDE og noe hvor dere får kroppskontakt.

 

Akebakken? To stykker på en rattkjelke er imponerende gøy. Bowling og lignende funker fett. Dansekurs? Jeg har troa på dansekurs! Det værste som skjer er da at du får vist deg frem for de andre damene på kurset med en date, så om daten skulle gå til helvette er det 10 jenter som vet at du dater jenter, med andre ord liker de deg. Noe du liker? Fotballkamp kan kanskje funke

Lenke til kommentar

Veit ikke hvordan tilbudet er der du bor, men gjør noe hun ikke venter, og noe morro!

 

_IKKE_ kino på første date. ;) Det er for senere dates da dere vil plassere dere på bakerste rad i mørket :p

 

Tenk litt utenfor boksen her. Skill deg ut!

Akebakken som noen har nevnt er en sikker vinner. Go-Kart er også en aktivitet som står høyt i kurs, men det er en ting som må gjøres i mellom andre aktiviteter etter som det ikke er veldig mye snakking når dere suser rundt på banen. ;) Men adrenalinet kommer til å få henne til å føle at hun kan ta noen ekstra sjangser rundt deg, så hun kanskje tør å gå etter det kysset hun har hatt lyst på hele kvelden, men ikke har turt å ta? ;)

Lenke til kommentar

Spar kino til senere :)

 

Bowling er nevnt. Kjempegodt tips. Er fullt mulig å snakke sammen mens man bowler og det er artig :)

 

Ellers synes jeg akebakken hørtes artig ut. Nesten så jeg får lyst å dra med meg typen i bakken senere i dag :p Gå på skøyter kan jo sikkert også være koselig (her i byen fikk vi nettopp kunstig skøytebane!)

 

Jeg ville nok gått for en aktivitet fremfor ett kafebesøk. Gjerne med middag først eller etterpå.

Lenke til kommentar
Fotballkamp kan kanskje funke

Jeg og typen møttes på fotballkamp, og det funka som bare det...

Nå er jo jeg over middels interessert, så det kan jo kanskje hjelpe.

 

Ellers hørtes aking utrolig gøy ut, men jeg kan ikke helt se for meg hvordan man spør om noe sånt. "Vil du være med ut og ake" høres litt barnslig ut, men hadde også funka på meg. Kommer veldig ann på dama!

Lenke til kommentar

Dansekurs? Det synes jeg er for tidlig. Synes den første daten skal brukes i hovedsak til å bli kjent, så kan man finne på noe 'gøy' sammen senere. Har du dårlig oppfinsomhet så har kafè alltid fungert for meg hvertfall. Så lenge dere begge hygger dere kan det aldri bli for mye prat.

Bowling har jeg aldri prøvd på første date, jeg ser bare for meg at det blir mye moro, lek og konkuranse - men alt for lite prat. Hvertfall under akten (:p) Da må dere jo ta det igjen senere, men så kan det jo hende at dama har fått så bra inntrykk av deg (hun hadde det moro!) at det vil fungere uansett hva du gjorde neste gang.. Du må nesten finne ut hva som fungerer for deg :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har vert på kino med en jente, syns selv det gikk bra og likte hun:) Men i etterkant var det ikke særlig kontakt, men nå 10 dager etterpå har vi avtalt å finne på noe igjen:) Hadde jeg aldri trodd.. Men hun sa: Samme for meg hva vi finner på.

 

Har dere noen forslag? Lyst til noe der en kan smile og le, blir gjerne litt stivt og sitte opp og ned på en stol...

Lenke til kommentar

Da kjæresten min og jeg hadde vår første date, tuslet vi egentlig bare rundt i byen (Oslo), og spiste på restaurant. Synes egentlig det var veldig greit, vi hadde i grunn masse å snakke om, og det var virkelig koselig.

 

De to neste datene var vi på kino, restaurant igjen, og siste daten på Norsk folkemuseum ble vi kjærester. Rett etter vi ble sammen dro vi også til operaen. Serverdigheter kan være fine alternativ om man liker sånt. Nå studerer kjæresten min historie, og jeg synes historie er veldig moro (er utdannet samf.lærer), så det var ikke vanskelig å finne på noe. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...