Gå til innhold

Xbox 360 Januar/nyttårs-salg


Framerate

Anbefalte innlegg

Som sikkert flere andre er jeg i ferd med å gå til innkjøp av en ny Xbox 360, og kunne derfor hatt nytte av en samling av gode Xbox 360 tilbud. Januarsalget starter somregel 25/12, så det skulle være mulig å spore opp noen gode tilbud allerede nå...

 

Jeg begynner:

 

MPX har et såkalt nyttårssalg der "pro" går for 1995,- noe som er på linje med de andre billigste nettbutikkene.

Ellers har jeg registrert at Elkjøp har en ganske pen pris på "arcade" modellen.

 

Jeg ser for meg et bra tilbud på "arcade" til 1200,- "pro" til 1700,- og "elite" til 2000,-

 

Personlig ser jeg mest etter ett bra tilbud på "elite", da jeg trenger den originale xbox hdmi kabelen for optisk lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje dette ikke passer helt inn i microsoft tråden, men prøver alikevel jeg!

 

 

Idag så var jeg på EBGAMES på strømmen storsenter, hvor jeg prøvde og bytte min ps3 til en xbox, og der hadde de ikke flere på lager. så gikk jeg ned på gamestop og der hadde de plenty.

 

Nå kommer det geniale. jeg byttet alltså ps2en, + 7-8 spill, og 2 kontroller, 2 minnekort osv. så kalkulerte han det osv. så sa jeg hvor mye mellomlegg han skulle ha for at jeg kunne få Pro versjonen i steden for arcade versjonen (som er reklamert til 399) om du bytter ps2 + 5 spill.. da skulle han ha rundt 900-1000. så spurte jeg om han kunne fjerne spillene i xbox bundelen, så fjernet han lego indiana jones og kong fu panda, da kom prisen på rundt 400kr. også spurte han om jeg ikke ville ha med et spill da, så tokk jeg med Gears of war 2, så det hele kom på 650kr! stor fornøyd med og få det så billig. og jeg fikk rabatt på gears of war, som egentlig kostet 599, men denne kampanjen gir deg 1 valgfritt spill til 199kr.

 

Så nå er både ps3 og xbox 360 i hus:)

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

haha nei:) men anyway så syntes jeg at jeg fikk mye ut av det! har ikke rørt ps2en på lenge. kanskje det kommer en wii i huset en vakker dag og, men begyner kanskje og bli nokk konsoller nå.

 

men er det sånn at man får noe trial på xbox live når man kjøper en pro eller hvilken som helst xbox? og følger den nye oppdateringen med? klarer ikke helt og huske hvordan de nye/gamle menyene var. Den som nå er innstalert er der du blar i sider, det er vel den gamle eller hva?

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
og den kabelen er vel ikke den eneste grunnen til at du kjøper elite?

en slik kabel koster vel ca 100 kroner.

 

Er en litt spesiell kabel med sånn optisk lyd utgang, koster 400-500 kr (ca. prisforskjellen mellom pro og elite)

 

Er ikke 2000 kroner for en elite litt i billigste laget, eller er jeg helt på jordet? :dontgetit:

 

Elite har gått for 2000,- tidligere i år (var det datakjeden mon tro?)

Lenke til kommentar
Ja der ja, må jeg betale live for og komme på nett og laste ned det der? eller hvordan fungerer det?

 

Etter som jeg har forstått trenger du ikke å betale for å laste ned demoer osv(silver membership), Men du må betale for å få spille online mot andre(gold membership). Priser skal være annonsert i andre poster her på forumet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...