Gå til innhold

Half-Life: [Løst]HL2 og Lost coast svarer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Etter jeg hadde blitt ferdig med det geniale spillet Half life 2 , fikk jeg lyst til å fortsette på epoken . Altså ved å kjøpe episode 1 og episode 2 (episode pack). Lastet inn begge og de 2 funka kjempebra . Noen dager senere skulle jeg spille Half Life 2 , men programmet svarer ikke , sånn er det med Lost coast også. Men det er noe rart med Half life 2 er at jeg kommer inn på spillet , får se bagrunnen som er der du skal velge meny i helt tillfeldig rekkefølge.Men det jeg skal velge (new game , load game osv..) vises ikke. kun et stillebilde av bakgrunnen . Surt sa du ? :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Hmm, prøvd å defragmentere filene i steam ?

Skrevet

Har du problemer med andre spill eller gjeller det bare HL?

Prøv med "vertify files" i Options-delen av Steam på de spillene du har problemer med.

Driveroppdateringer er sikkert ikke så dumt å gjøre heller.

Skrevet (endret)

Ehm... så du kommer ikke inn i options menyen heller.. Kjøres i vista?.. husk å sette på administrator rettigheter.

Prøv å oppdater DX og patche spillet.. jeg mener å huske at jeg tulla med noe av det samme greiene og jeg kjører også i Vista 64 (Alle drivere oppdatert)

Men det jeg skal velge (new game , load game osv..) vises ikke. kun et stillebilde av bakgrunnen

Du må også huske på at det tar litt tid før disse valgene kommer opp.. sånn er bare sekvensen når du starter spillet.

Endret av Cri
Skrevet

Jeg har også Windows Vista Ultimate 64-bits og hadde samme problemet. Løsningen for meg var å legge til "-32bit" i launch options (uten ") fra games menyen i Steam.

nAz-guL :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...