BlueCreature Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Heisann! Etter jeg hadde blitt ferdig med det geniale spillet Half life 2 , fikk jeg lyst til å fortsette på epoken . Altså ved å kjøpe episode 1 og episode 2 (episode pack). Lastet inn begge og de 2 funka kjempebra . Noen dager senere skulle jeg spille Half Life 2 , men programmet svarer ikke , sånn er det med Lost coast også. Men det er noe rart med Half life 2 er at jeg kommer inn på spillet , får se bagrunnen som er der du skal velge meny i helt tillfeldig rekkefølge.Men det jeg skal velge (new game , load game osv..) vises ikke. kun et stillebilde av bakgrunnen . Surt sa du ? OS : Vista Ultimate 64bit
Green_Monster Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 (endret) Og da har du starta steam? Edit: nvm - litt for trøtt :S Endret 29. desember 2008 av Cri
BlueCreature Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Steam ? hva er det for noe ? (Ironi) ja jeg har starta steam
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hmm, prøvd å defragmentere filene i steam ?
b-real Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Har du problemer med andre spill eller gjeller det bare HL? Prøv med "vertify files" i Options-delen av Steam på de spillene du har problemer med. Driveroppdateringer er sikkert ikke så dumt å gjøre heller.
BlueCreature Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Gjorde det som b-real sa , men ingen forandring.
Green_Monster Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ehm... så du kommer ikke inn i options menyen heller.. Kjøres i vista?.. husk å sette på administrator rettigheter. Prøv å oppdater DX og patche spillet.. jeg mener å huske at jeg tulla med noe av det samme greiene og jeg kjører også i Vista 64 (Alle drivere oppdatert) Men det jeg skal velge (new game , load game osv..) vises ikke. kun et stillebilde av bakgrunnen Du må også huske på at det tar litt tid før disse valgene kommer opp.. sånn er bare sekvensen når du starter spillet. Endret 30. desember 2008 av Cri
b-real Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hvis det ikke fungerte så kan du jo fjerne spillene ifra Steam-mappen din og hente de ned på nytt, men har du det samme problemet med andre spill?
nAz-guL Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har også Windows Vista Ultimate 64-bits og hadde samme problemet. Løsningen for meg var å legge til "-32bit" i launch options (uten ") fra games menyen i Steam. nAz-guL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå