Gå til innhold

360 ekslusiver i 2009?


Tomtruck

Anbefalte innlegg

Sony har en meget sterk line up av exlusive spill neste år; Uncharted 2, Killzone 2, God of War III, Infamous, Gran Turismo 5, Heavy Rain for å nevne de mest kjente.

 

Kan vel nevnes spill som(ser at du sier de mest kjente): FFXIII VS, White Knight Chronicles, nytt Ratchet & Clank og Yakuza 3.

MAG, Quantum Theory, L.A Noire, Jak & Daxter 4, DC Universe, Twisted Metal PS3 og Syphon Filter PS3 forventes til 2010, kanskje da sammen med GT5 og FFXIII VS.

 

Dere Xbox-eiere har vel glemt Mass Effect 2? Etter den store suksessen til Mass Effect er det vel bare rett og rimelig at 2ern bør komme snart. Man vet jo aldri om det blir multiplat etter at EA har tatt over, men mye tyder på at det fortsatt vil være eksklusivt. Tipper at Crackdown 2 kommer også, men tror det vil bli overskygget av Infamous eller kanskje Prototype.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at Sony sin lineup for neste år ser veldig mye mer solid ut enn den til 360. Man har kanskje blitt litt bortskjemt etter et år med unormalt mange gode spill, men av det som er annonsert så ser det svært tynt ut for 360 i 2009. Kommer heldigvis en del gode multiplatform spill, men hvis de eksklusive spillene til PS3 slår an så kan det fort bli Sony i stua i løpet av neste år. Jeg ser faktisk ikke et eneste eksklusivt 360 spill som jeg virkelig gleder meg til i 2009. Men dette problemet kan fikses lett, hvis Mass Effect 2 kommer så er jeg i himmelen.

Lenke til kommentar
Jeg må si at Sony sin lineup for neste år ser veldig mye mer solid ut enn den til 360. Man har kanskje blitt litt bortskjemt etter et år med unormalt mange gode spill, men av det som er annonsert så ser det svært tynt ut for 360 i 2009. Kommer heldigvis en del gode multiplatform spill, men hvis de eksklusive spillene til PS3 slår an så kan det fort bli Sony i stua i løpet av neste år. Jeg ser faktisk ikke et eneste eksklusivt 360 spill som jeg virkelig gleder meg til i 2009. Men dette problemet kan fikses lett, hvis Mass Effect 2 kommer så er jeg i himmelen.

 

Bekymrer meg nada. Kommer haugevis av gla'spill uansett, og jeg rekker ikke spille ferdig 08spillene før langt ut i 09 uansett

Lenke til kommentar

Hadde vi ikke en tråd om akkurat dette for et par uker siden? Minus 360 vs PS3 diskusjonen altså.

 

Microsoft ønsker å ta et år av gangen. Gears of War 2 ble for eksempel ikke vist frem før i år. Vent til X09- og GDC-messene er over før dere dømmer lineupen til Microsoft.

 

Lineupen ser egentlig grei ut allerede. Halo 3: ODST, Halo Wars, GTA4 DLC, Alan Wake, Tales of Vesperia, Star Ocean 4, Ninja Blade og Ninety-nine Nights 2.

Splinter Cell Conviction kommer kanskje ut i 09. Mass Effect 2 bør også nevnes, men det vet vi så lite om at en ikke kan si sikkert om det kommer ut i 09.

 

Verken Turn10(Forza Motorsport) eller Rare har annonsert nye spill siden de avsluttet sine forrige prosjekt.

Lenke til kommentar

Sant nok, det er nok ikke grunn til bekymring på microsofts vegne enda. Det vil nok komme frem nok av spennende spill i løpet av neste år, men ut ifra den informasjonen vi har nå mener jeg at lineupen på 360 ser mye svakere ut enn den til PS3. De to største i mine øyne er Halo 3:ODST og Alan Wake, som på ingen måte er sikre kort på linje med Fable 2 og Gears. Halo 3:ODST er jeg litt skeptisk til, Halo uten Master Chief? Blir litt som Metal Gear uten Solid Snake. Men Bungie er flinke, og dette blir sikkert et flott spill uansett.

 

Alan Wake kan gå begge veier. Det har potensialet til å bli et av de beste spillene som kommer ut til neste år, men det har hatt en litt humpete vei til nå. Håper virkelig det innfrir. Uansett kommer det jo nok av gode multiplatform spill, men det er klart at for oss som bare har en av konsollene er man opptatt av at det finnes tilbud til konsollen man eier som rettferdigjør det kjøpet.

Lenke til kommentar
Mye gode konsollspill til neste år Confirmed!!! Med pc og ps3 er det mer gode spill enn det er tid i verden. :( Stakkars dere med Pc, Wii, xbox 360 og ps3.. kanskje ett par håndholdte også?

 

Jeg hadde noe lignende du sa der :p

Men har solgt PSPen, DSen og Wii

 

Sitter med bare kun PS3, 360 og gamerpc til 10k :p

For min del fra Microsoft sin side er det Alan Wake som jeg ser mest frem til, mens hos Sony er det vel GT5, Killzone 2, Infamous, God Of War 3 "men tviler det kommer neste år" og Uncharted 2 :p

 

Men herlig å ha alt man kan få, heldigvis har jeg tid til alt

Lenke til kommentar
Er Alan Wake annonsert altså? Trodde de hadde lagt hele det prosjektet på hylla jeg..

 

 

Folkene bak Alan Wake(Remedy ent.) er jo kjent for å være treig, spesielt kan du se på Max Payne serien, første spillet var vel utsatt i noen år(?), så det er nok fortsatt in the making. Ser heller på at det er et godt tegn at de bruke god tid på det, så enten om det kommer i 2009 eller 2010, så kan man være sikker på at de har brukt god tid på spillet. Men kommer det i 2009, så kan man være sikker på at det blir et utrolig bra spill, noe av det fineste finnene blir å ha laget.

 

Men ser vel heller på at det er GTA4 DLC som blir å slå ann, Forza, Halo recon(husker ikke det nye navnet på det). Ninja Blade gleder jeg meg også litt til ; p

Lenke til kommentar
Trådstarteren legger opp til en diskusjon om hvilke spill 360 vil få i forhold til PS3. Da er det naturlig at vi trekker frem spill som ikke kommer til PS3.

Nåja?

Det står da "360 ekslusiver i 2009?" i topic.

Vil det si at hvis spillet kommer til Wii, DS, PC, og 360, og BARE IKKE PS3, så er den en 360-eksklusive?

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...