Gå til innhold

Hvilket tastatur er best av disse 2?


Anbefalte innlegg

Hei! ;) Jeg leter etter et bra gaming tastatur og fannt Microsoft SideWinder X6 Keyboard NO og Logitech G11 gaming tastatur :) Men jeg klarer ikke å bestemme meg :( Jeg spiller mest FPS spill som CoD4, alle Battlefield spillene, Crysis osv. Så jeg lurte på om noen kunne gi meg råd om hvilket av de to tastaturene som er best for slik gaming og si det negative og det positive osv. :)

 

Mvh. - Jmk93 ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med nyere Logitech G15 v2?

Eller

Saitek cyborg ? :D

 

Lite tips:

Gå til google, skriv inn produktnavn og skriv "review" etter navnet

dette burde gi deg massevis av informasjon og fordeler eller ulemper. Så finner du nok ut hvem som er best for deg : D

Hmm G15 har jeg ikke råd til hvis jeg skal kjøpe CoD4 :( Ok skal prøve review tipset ;) Takker ;P

 

Edit: Har søkt en del og så utrolig mange negative komentarer for G15 v.2 :( Og v.1 får man visst ikke kjøpt :( Og mange negative komentarer var det visst for Microsoft SideWinder X6 Keyboard NO tastaturet også :dontgetit: Blir nok G11 tastaturet.

Endret av Jmk93
Lenke til kommentar
Hva med nyere Logitech G15 v2?

Eller

Saitek cyborg ? :D

 

Lite tips:

Gå til google, skriv inn produktnavn og skriv "review" etter navnet

dette burde gi deg massevis av informasjon og fordeler eller ulemper. Så finner du nok ut hvem som er best for deg : D

 

Hvorfor gi ham google tips når han her funnet to produkter til sammenligning i en gitt prisklasse?

 

Jeg har g15 v2.

Helt greit tastatur, men absolutt ikke verdt prisen jeg ga for det når jeg handlet. Hadde jeg kunne valgt om igjen hadde jeg valgt et billigere. Kanskje G11.

Lenke til kommentar

Har selv G15 v2 med Norsk layout, og har ingen negative erfaringer med det, har hatt det i litt over et havlt år nå. Mange smarte løsninger og knapper. Liker spesielt godt LCD sskjermen. De som klager på G15 v2 har vel også engelsk layout utifra det jeg har lest.

Mener også at jeg betalte 550 eller 600 kr for det i Mai :hmm:

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Har selv G15 v2 med Norsk layout, og har ingen negative erfaringer med det, har hatt det i litt over et havlt år nå. Mange smarte løsninger og knapper. Liker spesielt godt LCD sskjermen. De som klager på G15 v2 har vel også engelsk layout utifra det jeg har lest.

Mener også at jeg betalte 550 eller 600 kr for det i Mai :hmm:

Nja, nå har jeg forelsket meg i joystick etter jeg satte på i et fly på battlefield en med joystick og det at han kunne justere farten og fly så fint fikk meg til å forelske meg :love: Så er ikke sikker på om det blir tastatur ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har selv saitek cyborg.

Synes jeg har truffet perfekt, er et tastatur som passer perfekt til FPS spill.

Fint og se på også. Tastaturet er delt opp i flere deler sånn at du kan ha forskjellige farger og ikke bare en kjedli farge.

Endret av sovereng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...