Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når gutten er alt for fin for deg..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier, så er det en veldig pen gutt som har vist meg interesse i det siste. Han er dødsskjønn, har bra personlighet og alt det der, men han er rett og slett alt for fin for meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, jeg føler meg på en måte ikke bra nok, og jeg regner med damer legger ann på han hele tiden. Jeg sal selvsagt ikke skyve han bort på grunn av dette, men er det noen som har erfart noe lignende før, kanskje vært sammen med noen som er hakket penere eller kanskje du er den tiltrekkende i forholdet? Spiller det noen rolle? Jeg er bare redd jeg blir å ødelegge det hele, fordi jeg tenkr hele tiden "hva gjør han med meg, hva gjør han med meg". Tør nesten ikke være my usual self!

For fin for deg? Oksemøkk! Ingen mennesker er for fine for noen!

 

Måten du skal takle din egen usikkerhet på er å behandle han som hvilken som helst annen person. Om han har den personligheten du sier han har, så er det null problem at et og annet kvinnemenneske legger an på han. da har han integritet nok til å ha kontroll på deg selv.

 

Kos deg med han så mye du kan og sett pris på de fine opplevelsene livet i perioder byr på.

Lenke til kommentar

La oss snu dette på hodet: Hva om du var døsforelska i han, og prøvde å få litt kontakt med han. Ville du da blitt glad hvis han svarte at "Nei, dette går ikke, du er altfor bra for meg!"?

 

Om han er interessert i deg, og du er interessert i han, så skal du gripe muligheten! Bare husk på å lytte til deg selv, og ikke til alle vennene dine som snakker om hvor perfekt han er. Liker du han, så liker du han, og hvis han da prøver å få kontakt med deg, skal du selvfølgelig ikke trekke deg unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...