Gå til innhold

Spill vi gleder oss til i 2009!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de lover og lover men blir jo aldri noe av det...

 

Hva vil du helst ha, et ferdig spill med forhåpentligvis få bugs eller et spill som er fult av bugs men ble sluppet ut tidlig? :whistle:

eg vill at spillet skal slippe ut tidlig, fordi eg har ventet på spillet over halvt år.

De kan ikke fortsette å utsette spillet. eg tror ikke at de fokusere så mye på bugs som eg har hørt.

Lenke til kommentar
de lover og lover men blir jo aldri noe av det...

 

Hva vil du helst ha, et ferdig spill med forhåpentligvis få bugs eller et spill som er fult av bugs men ble sluppet ut tidlig? :whistle:

eg vill at spillet skal slippe ut tidlig, fordi eg har ventet på spillet over halvt år.

De kan ikke fortsette å utsette spillet. eg tror ikke at de fokusere så mye på bugs som eg har hørt.

 

Å vente på et spill i et halvt år er ikke mye. Har ventet på D3 i... ja siden jeg først spilte det for 7 år sida eller no. :p

 

Jeg gir mye respekt til utviklere som ikke gir ut et spill før de føler at det er klart. Er veldig mange spill som blir sluppet ut for tidlig.

Lenke til kommentar

Er ikke veldig mange spill jeg gleder meg til. Men det er da noen

 

Call of Duty: Modern Warfare 2: Digget 1ern. Spiller det fremdeles over nette :blush:

 

Total war - Empire: elsker total war serien. Har shogun + exp, medival 1 + exp, rome og medival 2 selvfølgelig. Så må nesten skaffe meg dette ogsÅ ;)

 

Diablo 3 : usikker på om den kommer i 2009. Men gjør den det skal jeg skaffe meg det. Endelig et spill som kan byttes med wow

 

1 FPS

1 Strategi

1 Rpg

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...