REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 åpner spillet, og producer videoene kommer, men når main menuen skal fram er det bare svart. musikken høres, men ikke noe respons.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 introen og det her spilles, men når menyen kommer opp er det helt svart men jeg kan høre cursor keysa har oppdatert til nye skjermkort driver også HALP
Smurfn Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 skjermkortet ditt støtter nok ikke shader model 3, man må ha det eller bedre for og kunne spille stranglehold. hadde samme problemet selv.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 når jeg ikke gjør noe når det er blackscreen begynner en video av gameplay å spille. men hva er det jeg kan gjøre? har kjøpt spillet å greier, er utrolig frustrerende
Smurfn Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 når jeg ikke gjør noe når det er blackscreen begynner en video av gameplay å spille. men hva er det jeg kan gjøre? har kjøpt spillet å greier, er utrolig frustrerende kjøpe et nyere skjermkort
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 er det ikke noe annet å gjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå