Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kamerat prøver seg på dama mi, hva skal jeg gjøre?


Gjest Guest_what_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_what_*

Har et problem med at en kamerat jeg har kjent i 10år prøver seg på dama mi. Han har gjort dette mange ganger nå, og han utnytter alltid at ho blir litt "snill" når ho er full. Når jeg mener med snill, tenker jeg på at ho kanskje gir han en klem, som hun ellers ikke ville gjort.

 

Greia er at det topper seg litt nå, har reist på ferie til syden nå og har vært borte i 3dager. På de tre dagene har han ringt til dama mi 3 ganger. Den ene gangen lurte han på om ho ville være med på fest, og om de kunne sove hos ho etter på. Da ble ho frekk mot han og la på. Dag to, så ringte han og spurte om de skulle drikke sammen hos ho, og om han kunne sove hos ho". Og i dag ringte han også å spurte om de skulle finne på noe.

 

Hadde han gjort dette når jeg også var der hadde jeg forstått det, men han ringer aldri og spørr som slike ting hvis jeg er hjemme eller sammen med ho. I tilegg så driver han å sier til venner av meg, at ho er hypp på han og han skryter av det.

 

GREIA er at han er stygg, og alle vet at han ikke har sjans på noen. Han har også prøvd seg på en dama til en kamerat av meg, og prøvd akkurat samme greia. Grunnen til at han og jeg ikke blir sur på han, er fordi vi synes synd på han. Problemer er THO, at han er så slu, så det skulle ikke forrundre meg at han greide å utnytte ho hvis ho var drita, til å kysse ho eller noe. Ja jeg veit, at da hadde det vært dama mi sin feil og, men ho ville aldri gjort noe slikt med meg, men dere aner ikke hvor slu denne personen er, og det har også kameraten min sagt også, og derfor føler jeg meg ikke helt trygg på at han er i nærheten av ho.

Ho har sagt at ho skal avise han, og det tviler jeg ikke på at ho gjør. Men problemet er at når ho har tatt litt drikke, så kommer ho nok til å si at han godt kan bli med inn på festen, og det forrunder meg ikke om han prøver å sjenke ho da.

Endret av Patience
Torpedosnakk fjernet fra tråden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, han sier " Nei det har jeg ikke gjort, ville aldri gjort noe sånt etc". Har ikke snakket med han om akkurat dette, men tipper han ville sagt noe slikt som. " Hehe bare kødda da", " Vi er jo venner da, mener jo ikke noe mer med det enn det", eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Her må du få snakket med han om det.. Fortelle han at du ikke syns noe om måten han legger an på dama di, og at han skal slutte med det med en gang.

Fortell han at dama di heller ikke er så veldig glad i måten han holder på, og at det er mest pga hennes reaksjoner at du har den samtalen med han.

 

Vold løser ingenting, så å sende en albaner på han løser ingen problemer, og kommer nok mest sansynlig bare til å gjøre ting værre.

Lenke til kommentar

Det er mulig han ikke kjenner noen damer i det heletatt, og derfor har blitt litt desperat. Hvertfall hvis dette er sånn han har oppført seg, og det virker som han prøver seg på henne (og ikke prøver å bli kjent med ei vennine av henne kanskje?), så er hvertfall det veldig uakseptabelt.

 

Dette klarer nok dama di å ordne selv for hennes del, men for din del så bør du også si ifra på en rolig og bestemt måte at sånn oppførsel vil du ikke ha noe av og forklare han at å oppføre seg sånn ikke er akseptert (da han tydeligvis mangler sosiale antenner til å forstå det). La han da få en sjanse til, hvis det fortsetter noen ganger til, så er det best at du og dama di ikke har noe mer med han å gjøre.

 

GREIA er at han er stygg, og alle vet at han ikke har sjans på noen

Bare for å få den oppklart, så er ingen for stygg til å få seg dame. Har sett mange små puslete og "stygge" dra skikkelige pene damer. Damer generellt går veldig lite etter utseende, det er først og fremst for å få oppmerksomhet, de går mest etter personlighet.

Lenke til kommentar
Bare for å få den oppklart, så er ingen for stygg til å få seg dame. Har sett mange små puslete og "stygge" dra skikkelige pene damer. Damer generellt går veldig lite etter utseende, det er først og fremst for å få oppmerksomhet, de går mest etter personlighet.

 

Det viste jeg ikke. Trodde de fleste jentene (under 25år) går etter eldre (la oss si 5år) "good-looking-guys".

Lenke til kommentar
Bare for å få den oppklart, så er ingen for stygg til å få seg dame. Har sett mange små puslete og "stygge" dra skikkelige pene damer. Damer generellt går veldig lite etter utseende, det er først og fremst for å få oppmerksomhet, de går mest etter personlighet.

 

Det viste jeg ikke. Trodde de fleste jentene (under 25år) går etter eldre (la oss si 5år) "good-looking-guys".

Det er en myte :)

Se deg omkring.. Hvor mange ganger har du ikke sett ei virkelig pen jente med en mindre pen gutt, og spurt deg selv: Herre.. Hvordan fikk han fyren der henne?

 

Gutter går som regel etter utseende, mens jenter går mer etter hvordan han klarer å få henne til å føle seg.

Eneste et godt utseende for en gutt er godt for, er at det er lettere å få den første kontakten. Men etter den første kontakten er opprettet, er utseende uviktig.

 

Grunnen til at myten om at utseende har noe å si, oppsto, er rett og slett fordi de guttene som samfunnet ser på som "mindre pene" ikke har selvtilliten til å snakke med de jentene de vil snakke med. De har absolutt sjangsen, de tør bare ikke ta den.

Lenke til kommentar
Bare for å få den oppklart, så er ingen for stygg til å få seg dame. Har sett mange små puslete og "stygge" dra skikkelige pene damer. Damer generellt går veldig lite etter utseende, det er først og fremst for å få oppmerksomhet, de går mest etter personlighet.

 

Det viste jeg ikke. Trodde de fleste jentene (under 25år) går etter eldre (la oss si 5år) "good-looking-guys".

Det er en myte :)

Se deg omkring.. Hvor mange ganger har du ikke sett ei virkelig pen jente med en mindre pen gutt, og spurt deg selv: Herre.. Hvordan fikk han fyren der henne?

 

Gutter går som regel etter utseende, mens jenter går mer etter hvordan han klarer å få henne til å føle seg.

Eneste et godt utseende for en gutt er godt for, er at det er lettere å få den første kontakten. Men etter den første kontakten er opprettet, er utseende uviktig.

 

Grunnen til at myten om at utseende har noe å si, oppsto, er rett og slett fordi de guttene som samfunnet ser på som "mindre pene" ikke har selvtilliten til å snakke med de jentene de vil snakke med. De har absolutt sjangsen, de tør bare ikke ta den.

Takk for dagens egoboost ;p

Lenke til kommentar

Ja klar over det, lest masse PUA. Men denne fyren har nada game, og han kjenner MANGE jenter, men INGEN liker han som noe mer enn en venn. Hadde jeg vist at han leste PUA eller var en natural uten uten looks, hadde jeg vært veldig bekymra:P

Lenke til kommentar
Bare for å få den oppklart, så er ingen for stygg til å få seg dame. Har sett mange små puslete og "stygge" dra skikkelige pene damer. Damer generellt går veldig lite etter utseende, det er først og fremst for å få oppmerksomhet, de går mest etter personlighet.

 

Det viste jeg ikke. Trodde de fleste jentene (under 25år) går etter eldre (la oss si 5år) "good-looking-guys".

Det er en myte :)

Se deg omkring.. Hvor mange ganger har du ikke sett ei virkelig pen jente med en mindre pen gutt, og spurt deg selv: Herre.. Hvordan fikk han fyren der henne?

Det svaret finner du på bankkontoen hans ;)

Lenke til kommentar

Ville nok snakket med han, sånn alvorlig og slik at du han skjønte at du virkelig ikke kødder.

 

På den annen side er det kun et få dager igjen til å betale for sex blir ulovlig, verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar

vel du kan snakke med hun og han men hvis det bare forsetter så må dere holde dere unna og kansje drikke mindre i en stund.

 

 

1. HVIS DU SENDER EN SON FYR JA SÅ TROR JEG IKKE AT DET JELPER MEN AT HAN BLIR SUR PÅ DEG OG BLIR LITT KRIG OG SENDER NOEN ANDRE ETTER DEG OG OG JØR DET MER.

 

2. ELELR HAN KAN BLI VELDIG REDD OG HOLDE SEG LANGT UNNA DEG OG SLUTTE.(HVIS HAN IKKE RINGER TIL PURKEN DA)

 

LYKKE TIL.

post-180231-1230321207_thumb.jpg

Endret av reband
Lenke til kommentar

Nei jeg stoler ikke helt på hun enda. Grunnen til det er at hun pulte en fyr 3dager før vi ble sammen, som jeg ikke fikk vite om før lenge etter på. Og fordi hun mens vi hadde vært sammen kysset en gutt på en fest.

 

( Jeg hadde snakket med henne før hun dro på festen at jeg ikke stolte på ho, og at ho måtte bevise at jeg kunne stole på ho, og at ho måtte kontrollere hvor mye hun drakk..)

 

Det faila ho veldig på da, og det endte med at hun kysset en gutt ho likte før. Etter dette har det alltid vært et helvette, og jeg gruer meg til hver helg rett å slett... Ho blir så dum når hun drikker føler jeg, og det virker ikke som hun forstår hvor mye hun tåler... Har snakket med hun om dette, og de 3 siste gangene hun har vært ute nå har hun vært flink og ikke drikket mye, og kommet hjem edru. Tilliten har begynt å komme tilbake, men jeg sitter fortsatt med vondt i magen når hun er ute.. Grunnen til at hun er på fest uten meg, er at jeg jobber mye, og nå er jeg for tiden i utlandet. Snakket nettopp med henne på tlf, og hun lovte at ho ikke skulle drikke mye, så jeg får bare stole på henne, og håpe hun har forrandret seg. :)Jævla "kameraten" min hadde greid å lure seg med nå, ho greier ikke si nei når hun har drukket litt.

Lenke til kommentar

Men trøster meg selv med at hun kommer til å bli bedre med årene, og ikke være så ille fjortis og oppmerksomhets freak.

 

Kan hende jeg gjentar meg selv nå, men har altså snakket med ho om problemet.. Og det gjorde jeg tilog med før hun kysset han gutten. Og det er derfor det er så vanskelig å liksom tro på ordene hennes, og vite at ho har forrandret seg... Når hun sa nettopp det samme før hun kysset med han fyren, men det kan jo hende at ho har blitt mer voksen nå.

 

Det andre er at jeg er redd for ho hele tiden, siden ho drikker så mye på fest, så tenker nå konstant på om noen kan voldta ho eller kjøre på ho eller noe. :S Hentet ho engang på fest, da hadde jeg snakket med ho i 30min på at jeg ikke gadd å hente ho drita, og det som skjedde var at når jeg kom til festen, så fant jeg ho rulle rundt i innkjørselen, viste ikke hva jeg het, og hadde dopapir over hele seg...

 

Men nok OT, ho har sagt at hun skal skjerpe seg, så får bare vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...