Bear^ Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hadde mount da jeg kom til Icecrown så det kan vel kanskje stemme, sjekk det opp er du snill så får vi korrekt informasjon på bordet
The Stig Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Diskutere, vel. Men slike små spørmål passer i småprat-tråden. En kommentar på den. Ser absolutt ikke problemet ved å opprette en egen tråd for korte spørsmål, enkle som komplekse. Nå er riktignok samletråder på forumet tillatt, men det er å foretrekke at man oppretter en egen tråd - er ihvertfall hva jeg har blitt fortalt. Koster ingenting i verken kroner eller øre å opprette en tråd, om noenting er det bare fordeler - da det letter fremtidige søk.
bandreas Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Tja, personlig syns jeg småspørsmål kan stilles i småprat rundt/om wow-tråden, slik at de mest aktuelle trådene ligger på førstesida til enhver tid, istedet for slike tråder med enkle spørsmål som godt kunne blitt spurt i småprat rundt/om wow-tråden.
Bear^ Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Personelig ser jeg ikke poenget med et forum om alle spørsmål skal samles innenfor tusenvis av sider i en småprat tråd. Om en tråd er så viktig at den må ligge på førstesiden hele tiden vil en moderator plassere den som sticky.
nagina Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Må legge til at 60% fly mount er ikke akutelt, må ha 280 for å komme noen vei
Bear^ Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Må legge til at 60% fly mount er ikke akutelt, må ha 280 for å komme noen vei Feilinformasjon ute å går, det er greit å ha 280 men 60 funker uten noen problemer, har det selv
-Léon- Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg ville drept meg med 60%. Enig, husker når jeg skulle kjøpe min første flying mount (60%) og hvor skuffa jeg ble når jeg såg hvor tregt den fly. Da var det bare til å begynne å spare til 280% skillen ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå