Gå til innhold

Kjøpe flying mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diskutere, vel. Men slike små spørmål passer i småprat-tråden.

En kommentar på den.

Ser absolutt ikke problemet ved å opprette en egen tråd for korte spørsmål, enkle som komplekse. Nå er riktignok samletråder på forumet tillatt, men det er å foretrekke at man oppretter en egen tråd - er ihvertfall hva jeg har blitt fortalt. Koster ingenting i verken kroner eller øre å opprette en tråd, om noenting er det bare fordeler - da det letter fremtidige søk.

Skrevet

Tja, personlig syns jeg småspørsmål kan stilles i småprat rundt/om wow-tråden, slik at de mest aktuelle trådene ligger på førstesida til enhver tid, istedet for slike tråder med enkle spørsmål som godt kunne blitt spurt i småprat rundt/om wow-tråden.

Skrevet

Personelig ser jeg ikke poenget med et forum om alle spørsmål skal samles innenfor tusenvis av sider i en småprat tråd. Om en tråd er så viktig at den må ligge på førstesiden hele tiden vil en moderator plassere den som sticky.

Skrevet
Må legge til at 60% fly mount er ikke akutelt, må ha 280 for å komme noen vei :)

Feilinformasjon ute å går, det er greit å ha 280 men 60 funker uten noen problemer, har det selv :)

Skrevet
Jeg ville drept meg med 60%.

Enig, husker når jeg skulle kjøpe min første flying mount (60%) og hvor skuffa jeg ble når jeg såg hvor tregt den fly.

Da var det bare til å begynne å spare til 280% skillen ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...