Gå til innhold

Den store Pokemon tråden

Soildor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en ganske heftig overgang fra DS lite skjermene til XL. Jeg ble ekstremt positivt begeistret. At grafikken kanskje blir litt "oppblåst" legger man ikke merke til når man først spiller.

Skrevet

Nei sant! Skal på jobbintervju til Oslo neste tirsdag så da blir det godt med pokemon på vei til Oslo som er en 3 timers tur. Kommer til å gå fort!

Skrevet (endret)

Pokemon merke du svært lite at bilde er oppblåst på DSi XL. Men merke det meir i Mario spillene og eit par andre tittler som Chronos osv.

Arg... Klare ikkje å velge! Spille ferdig Infinity space eller Pokemon....

Endret av Tj-nome
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

De som ville ha pokes, send meg en PM med friend code. Har en del andre lv 1 klekkede til overs og, Scyther/Magby/Cyndaquil/Starly

Skrevet

Man gjør det via radiokanalene Sinnoh-sound og Hoenn-sound som man får i Kanto. Dersom man ikke liker de nye pokémonene trenger man ikke fange de.

Skrevet

Systra mi har ein 1. generasjons DS med twilight og jonas brothers-klistremerker på, og eg har ikkje pengar. Det freistar meir å spele SS på ein splitter ny XL. Eg har prøvd ut platinum litt, det er forvirrande med alt det nye. Alt var betre før i tida. For meg blir før i tida pokemon gold, det første eg spelte. Gode tider.

Skrevet

Den orginale DS var helt grei, men har ELENDIG baklys, så skjermen er veldig mørk. Lillebror hadde en gammel liggende hjemme i jula som jeg testa litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...