Gå til innhold

[Løst]Skal ha meg ny Snowboardjakke, trenger tips


Zoxom

Anbefalte innlegg


 

Hallo!

 

Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny snowboardjakke, siden jeg har vokst fra min gamle.

 

Er det noen som har noen linker eller noe til jakke til grei pris? Vokser jo en del fortsatt, så hadde vært greit hvis noen visste om noen websider/butikker som har salg! Tenker mest på Volcom/Oakley/Burton osv.(Kjører en del park, og en del freeride)

 

Glad for svar!

Endret av Zoxom
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Hallo!

 

Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny snowboardjakke, siden jeg har vokst fra min gamle.

 

Er det noen som har noen linker eller noe til jakke til grei pris? Vokser jo en del fortsatt, så hadde vært greit hvis noen visste om noen websider/butikker som har salg! Tenker mest på Volcom/Oakley/Burton osv.(Kjører en del park, og en del freeride)

 

Glad for svar!

 

 

 

 

www.junkyard.se ?

www.boardshop.no ?

www.robinshood.no ?

noen der som har noen bra priser da=)

Lenke til kommentar

 

Hallo!

 

Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny snowboardjakke, siden jeg har vokst fra min gamle.

 

Er det noen som har noen linker eller noe til jakke til grei pris? Vokser jo en del fortsatt, så hadde vært greit hvis noen visste om noen websider/butikker som har salg! Tenker mest på Volcom/Oakley/Burton osv.(Kjører en del park, og en del freeride)

 

Glad for svar!

 

 

 

 

www.junkyard.se ?

www.boardshop.no ?

www.robinshood.no ?

 

 

 

Ja, det er det, men så ikke dette svaret før jeg allerede fikk kjøpt meg en jakke:S men er fornøyd, det er en Burton Light Camo, jeg anbefaler den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...