Gå til innhold

xbox 360-maskin riper opp spillene


Anbefalte innlegg

Min bror har en av de eldre maskinene stående i stuen min. Og den har nå i det siste begynnt å ripe opp spillene selv om vi ikke er borti maskinen, eller noe i nærheten. Den ripet opp Saints Row 2, så jeg fikk nytt. Men nå isted etter å ha spillt litt ser jeg at det er kommet en liten ripe, akkurat lik som på det andre ødelagte spillet, bare mindre. Så nå tør vi ikke bruke den maskinen mer. Heldigvis har jeg en Elite selv stående på soverommet som funker bra, så får heller bruke den, men det er jo synd for min bror at han ikke kan bruke sin egen. Men det som jeg lurte på om kan fungere, jeg har ikke gjort den store oppdateringen på denne xboxen som står i stuen, og jeg hører den bråker noe helt forferdelig når den er i bruk. Så kan det hjelpe hvis jeg gjør den oppdateringen, for da spinner den vel ikke så mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for svar :) . Vet ikke om det er noe garanti på den lengre. Den ble kjøpt julen 2005 mener jeg på nettbutikken til smartclub. Den var inne til rep med ën gang, da vi fikk den røde ringen når vi skulle starte den. Skikkelig uflaks. Men etter det har den funket greit, helt til nå i det siste. Men det vil altså ikke hjelpe noe å gjøre oppdateringen? Tenkte bare at den kanskje ikke spinner så mye da og at den da kanskje ikke riper opp spillene? Men vil ikke ta noen sjanse hvis dere mener det ikke er noe lurt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg kan godt sende en mail til smartclub å høre med dem hva de mener, det skader jo ikke å prøve.

 

Lakus: Ifølge den artikkelen ser det ut som at dette gjelder hvis du flytter på xboxen eller kommer borti den mens spillet står i. Det har ikke skjedd her, og den har funket bra uten å ripe opp spill, helt til nå. Så jeg tipper det er noe som har skjedd med dvd-leseren, uten at jeg vet det sikkert. Men hadde et lite håp om at den oppdateringen kunne hjelpe siden da ikke dvd-leseren er så mye i bruk som til vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...