Gå til innhold

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster


RambaZamba

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster  

61 stemmer

  1. 1. .

    • "Handlingsmønster"
      3
    • "himmel"
      3
    • "Julens spekeskinke er servert"
      2
    • "Julestjerner"
      3
    • "Nr 1"
      9
    • "Når nettene blir lange..."
      11
    • "Slitt ut"
      6
    • "Vintermønster"
      18
    • "Yetis julebesøk"
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende at TS ikke er pålogget 3 min før publisering...
Men ikke overraskende. Det visste vi jo fra før at han ikke ville være. ;)

 

Jfr:

 

Bileta vert lagt ut, og avstemning oppretta, etter at fristen for levering er gått ut, det vil seie 4. januar.

Bildene vil i denne runden først bli lagt ut en gang på morgenen den 5. Dette er fordi arrangør ikke kommer tilbake til PC'en sin sent ... Jeg tillot ham det, uten noen som helst autorisasjon. Da jeg synes det kan være greit at andre enn IceFox og jeg er arrangører hele tiden. Førstnevnte fordi han vinner så forbanna mye ;) og jeg fordi jeg er snill ;)

 

Tom

 

 

Lenke til kommentar

Kan en moderator hjelpe trådstarter å få satt bildene i rekkefølge med deres tittel? Tittelen på bildene har ofte en del å si hvordan bildene skal tolkes.

 

Når bildene er satt i rekkefølge så kan hver og en sende en PM til moderatoren om hvilket bilde som har hvilken tittel.

 

edit: Jeg foreslår også at poll utsettes til alle bilder har fått tittelen på plass.

Trådstarter er for meg tilgitt da han er ganske ny på forumet og litt småfeil kan skje.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hepp, har nå lagt inn bildene i posten. Er dog usikker på titlene så de må dere nesten sende til meg om det er slik at trådstarter ikke er tilstede.

 

Jeg ser og at det er noe surr med spoiler og quote i førstepost. Kan fikse det og om det er greit.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Hepp, har nå lagt inn bildene i posten. Er dog usikker på titlene så de må dere nesten sende til meg om det er slik at trådstarter ikke er tilstede.

 

Jeg ser og at det er noe surr med spoiler og quote i førstepost. Kan fikse det og om det er greit.

Du må gjerne fikse quotene.

 

Hvis trådstarter ikke dukker opp snart, så er det kanskje en ide å lage en poll med bildene som thumbnails ?

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...