Gå til innhold

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster


RambaZamba

Fotokonkurranse v.6 Runde 6: Mønster  

61 stemmer

  1. 1. .

    • "Handlingsmønster"
      3
    • "himmel"
      3
    • "Julens spekeskinke er servert"
      2
    • "Julestjerner"
      3
    • "Nr 1"
      9
    • "Når nettene blir lange..."
      11
    • "Slitt ut"
      6
    • "Vintermønster"
      18
    • "Yetis julebesøk"
      6


Anbefalte innlegg

Konkurranse er over

 

De vinnere er:

1. "Vintermønster" fra IceFox

2."Når nettene blir lange..." fra k.n.b.

3."Nr 1" fra tomsi42

Gratulere til vinnere!

 

-----------------------

I denne runden av fotokonkuransen så er tema:

 

Mønster

 

Bilde må være tatt i tidsrommet fredag 19. desember til søndag 04.januar kl 22:00.

Jeg arranger denne runden og har valgt tema. Bilder blir lagt ut for avstemning under mandagen 05.01.2009.

 

Innleveringsfristen er ute

 

Regler du MÅ lese og forstå før du kan delta:

1. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen. Du må være fotografen bak bildet og det må være tatt i den aktuelle tidsperioden.

2. Du står fritt til å tolke temaet.

3. Stemmefisking er ikke tillatt.

4. Bildets lengste side skal ikke være mer enn 1280 piksler og filstørrelsen maksimalt 450kb

5. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder på diskusjon.no mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

6. Brukernavnene til de som kommer på de 3 første plassene vil bli offentliggjort.

7. Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere fotokonkurransen, samt legge det inn i galleriet på Akam.no.

 

Regler du må lese og forstå dersom du vinner (det kan være lurt å se gjennom disse før du sender inn et bidrag, sånn at du vet hva du forplikter deg til):

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor8. Vinneren av konkurransen velger tema for neste runde og kungjør dette innen 24 timer etter at vinneren er kungjort. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde dersom vinnerne ikke blir enige seg imellom. Dersom nytt tema ikke er kungjort innen 24 timer, skal den som kom på 2. plass komme med nytt tema.

9. Når arrangøren har opprettet tråd med kungjøring av tema for ny runde, skal moderator varsles om at den nye tråden skal stickyes, og den gamle unstickyes. Faaeri og Aetitus i Akam-redaksjonen skal varsles om vinneren av forrige runde, og med link til den nye tråden, slik at de kan oppdatere Akam.no-forsiden.

10. Innleveringsfrist for bidrag er kl. 22 tredje søndag etter at temaet er kungjort. Bidragene skal publiseres i konkurransetråden så fort som praktisk mulig og ikke mer enn 24 timer etter innleveringsfristen. Dersom dette ikke er praktisk mulig er det arrangørens ansvar å sørge for at en annen overtar ansvaret for publiseringen.

11. Avstemning pågår til kl. 21 påfølgende torsdag.

Administrative regler, som du egentlig ikke trenger å bry deg om:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor12. 1. plass premieres med 4 poeng, 2. plass med 2 og 3. plass med 1 poeng i sammendraget.

13. Etter 13 runder utropes en samlet vinner, og en ny "hovedrunde" begynner.

14. Ved poenglikhet i sammendraget er det den med flest seire, deretter andreplasser osv. som vinner sammenlagt.

 

Bildet sendes bare direkte til meg på PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når det er tatt. Jeg sender en bekreftelse når jeg har mottatt bildet. Man kan sende en "PM" (Personlige meldinger) hvis man går på pulldownmenue på min brukernavn og klikke på "send pm". Der kan man vedlegge sin foto og satte in opplysninger.

 

 

Dere står fritt til å tolke tema. Lykke til og God Jul!

 

"Handlingsmønster"

post-170069-1231157799_thumb.jpg

 

"himmel"

post-170069-1231157806_thumb.jpg

 

"Julens spekeskinke er servert"

post-170069-1231157812_thumb.jpg

 

"Julestjerner"

post-170069-1231157817_thumb.jpg

 

"Nr 1"

post-170069-1231157827_thumb.jpg

 

"Når nettene blir lange..."post-170069-1231157835_thumb.jpg

 

"Slitt ut"

post-170069-1231157843_thumb.jpg

 

"Vintermønster"

post-170069-1231157851_thumb.jpg

 

"Yetis julebesøk"

post-170069-1231157858_thumb.jpg

Endret av RambaZamba
Fikset spoilere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var nødt til å skrive at forumkonken hadde tatt juleferie fordi jeg ikke hadde fått info om neste tema i tide. Jeg skal oppdatere forsiden nå, men jeg må samtidig be folk om å være mer på hugget med å sende oss melding om vinnere og nye tema, slik at vi kan få ting på forsiden når de skal være der.

Lenke til kommentar
Bileta vert lagt ut, og avstemning oppretta, etter at fristen for levering er gått ut, det vil seie 4. januar.

Bildene vil i denne runden først bli lagt ut en gang på morgenen den 5. Dette er fordi arrangør ikke kommer tilbake til PC'en sin sent ... Jeg tillot ham det, uten noen som helst autorisasjon. Da jeg synes det kan være greit at andre enn IceFox og jeg er arrangører hele tiden. Førstnevnte fordi han vinner så forbanna mye ;) og jeg fordi jeg er snill ;)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg har hatt noe influensa-lignende greier et par dager, så det har blitt mye nerding og lite fotografering på meg i det siste. Så hvis det ikke kommer seg betraktelig til i morgen brenner det et blått lys for min deltakelse (denne gangen også).

Mange mønstre i blått lys ;) Du kan jo prøve å få til noe innendørs.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...