Vegard_Haug 0 Report post Posted December 19, 2008 Et klassisk eventyrspillet slippes i forbedret utgave på Nintendos konsoller. [url="http://www.gamer.no/artikler/broken_sword_til_nye_formater/66714"]Les mer[/url] 0 Quote Share this post Link to post
Håvard 626 Report post Posted December 19, 2008 Gah, nå må jeg kjøpe DS da jo -_- 0 Quote Share this post Link to post
JRL 88 Report post Posted December 19, 2008 hoho, viste jeg ville få bruk for min ds! 0 Quote Share this post Link to post
µT. 792 Report post Posted December 19, 2008 Broken Sword er jo genialt 0 Quote Share this post Link to post
Dipso 98 Report post Posted December 19, 2008 (edited) "Et klassisk eventyrspillet slippes i forbedret utgave på Nintendos konsoller." --> "Det klassiske eventyrspillet..." eller: --> "Et klassisk eventyrspill..." ------------------------------------------------ Uansett.. veldig kult. DS egner seg jo veldig godt for pek og klikk eventyr, fint å kose seg med på tur. Edited December 19, 2008 by Dipso 0 Quote Share this post Link to post
LarZen 7112 Report post Posted December 20, 2008 Har min PSone utgave i hylla enda 0 Quote Share this post Link to post
Istapp 102 Report post Posted December 20, 2008 Må nesten skaffe meg dette her. Har ikke DS, så da må det bli til Wii i tilfelle. Har hatt det mye moro med de to første spillene i serien. 0 Quote Share this post Link to post
Tonberry 0 Report post Posted December 20, 2008 WOO! Endelig et skikkelig point&click adventure spill til DS! Nå mangler bare Curse of monkey island 0 Quote Share this post Link to post
Crazy Joe Davola 1335 Report post Posted December 21, 2008 Broken Sword serien er min favoritt innen pek-og-klikk spill, spesielt de 2 første spillene er helt geniale og 2 av de beste spillene jeg noen gang har spillt! Håper det kommer med stemmer på DS-utgaven. Runaway kom uten så vidt jeg husker, og det blir ikke helt det samme da. Men skal nok kjøpe det uansett, må bare bestemme meg for om det blir Wii eller DS 0 Quote Share this post Link to post