Gå til innhold

BK: Foreløpig utan tittel. Composite.


KimNK

Anbefalte innlegg

Lenge sidan eg har lagt ut noko som helst her no, så slenger ut denne "skissa" litt på måfå.

Eit resultat av juleferie, dårleg vèr og lite søvn. Denne dama har eg lagt ut før, men ho er jo så flott at eg reknar med det ikkje gjer stort? ;D Bildet er laga impulsivt seint på natta under påverking av "Welk" fra Bohren - Dolores, så det vart.. uhm.. mørkare enn planlagt. ^^ Er som sagt berre ei foreløpig skisse, så ein heil del finpuss gjenstår, men det blir eg nødt til å ta etter nyttår når eg har noko anne enn 13.3" å jobbe på. Vegen i forgrunnen er stock, men er usikker på om eg skal beholde den då heile greia forandra seg ganske drastisk etter at eg begynte. =P. Den gule stripa tar seg i alle fall ikkje særleg ut. "Gløden" skal òg vekk, definitivt. Det gjennomsiktige treet på midten i bakgrunnen la eg berre på i jpeg'en i etterkant for å teste litt, og dei svarte felta er i det heile veldig grove. Blir i beste fall berre nødt til å rense litt og justere bedre, men fungerer det? Ellers står heile bildet åpent for tolkning og fraplukking.

 

post-26831-1229623047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det store, sorte området nede til høyre lukter litt av latskap :p

Er en fin start, men mye arbeid kreves før den kan få mitt "godkjent" stempel :p

Ta den gjerne videre fra skisse stadiet, for det er den verdt, men prøv gjerne å matte ned de forstyrrende bagrunnselementene litt, slik at damen kommer i fokus.

Lenke til kommentar
Det store, sorte området nede til høyre lukter litt av latskap :p

Det har du heilt rett i. ^^

Ikkje så veldig moro å jobbe med laptop og touchpad. For det første er det ikkje behageleg å jobbe på, og for det andre ser eg shit-o av detaljar. Så eg trur eg ventar til eg kjem heim over nyåret med å fortsette. Kjipt å endeleg få sjå det på skikkeleg skjerm etter mange timars arbeid for å oppdage at alt ser dritt ut. =P Uansett greit å ha kome litt i gang her i alle fall. :)

Enig i at det kan bli litt rotete. Takk for kritikk!

Lenke til kommentar

Det ble en del ting å forholde seg til på bildet, men det som virkelig bet meg i skinka var treet til høyre for henne, og den lille tingsen nedenfor det igjen, som jeg ikke helt klarer å se hva er. (Enda ett tre? En busk?)

 

Ellers har jeg pent lite å tilføye. En imponerende skisse. Du har skills :wee:

 

PS: nynorsken var derimot ikke så veldig bra.. ;)

 

Jeg lider riktignok av selektiv dysleksi, men fant ingen videre 'graverende' skriveleifs i det Kim skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...