Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilket framkomstmiddel bruker dere her på HW.no?


Anbefalte innlegg

finnes mange slike undersøkelser, men jeg tror ikke det finnes en slik som denne.

 

Kan bli arti å se på; ta bilde av Ladaen, DBS-sykkelen eller mopeden og post her :woot:

 

Personlig kjører jeg moped (trimma suzuki tsx) :wink: , da jeg ikke er gammel nok til å kjøre bil enda...

 

min_tsx.jpg

 

for flere bilder, besøk www.tsxsiden.tk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Honda wallaroo, lilla og turkis :p hadde fulltrim, men veiva begynnte å slarke litt så da tok jeg av det, bare trimsylinder nå.

 

Elelrs så har jeg lappen, så da kan det bli golf 2 1,6 eller honda cr-v (senket 25mm, og litt styla) avhengig av hva jeg får låne i heimen.

 

Bilen jeg kjører på jobb er en Toyota Hiace med commonrail diesel og firehjulstrekk, en virkelig racer med toppfart på 150

Lenke til kommentar

Yamaha DT50R 91 mod:

 

Polini 45mm overklokket til 47mm 8) (10hk++)

Mikuni 24mm gasser.

Power Reeds

16/52 dreving

Luahoo svanehals med Gianelli lyddemper.

 

Med nåverende dreving går den i 100 over alt.

Får glatt 100 på flaten med folk bakpå. (ikke lov :) )

Men den står i deler nå da jeg holder på å fikse den litt opp. Har kjøpt en delemoped som jeg skal ta litt slitedeler fra.

Skal legge ut ett bilde når den er ferdig.

Lenke til kommentar

Lokalt: DSB Kilimanjaro, 18 gir. Billig som F*, men likevel bra. Har slitt ut 2 dekk, ca 10-15 par bremseklosser, 1 felg og 1 tannhjulkrans med den. Har også blitt påkjørt 2 ganger, trynt x ganger, brutt fartsgrensa y ganger men likevel holder sykkelen. Jeg er imponert! Den har i hvertfall betalt seg selv inn et titalls ganger i forhold til bussbilletter, og i tillegg har jeg sluppet å vente ørten ganger på de j*vla bussene og sluppet ørten bussbytter.

hardrocx.GIF (Den jeg har er ikke lik den på bildet, men en mye billigere modell)

 

På langtransport er det alt mulig annet: Bil, fly, båt, tog, buss osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...