Gå til innhold

Bruker for lite penger, har minimumsfakturering. Sms-tjenester?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøper man iphone så er man alltid bundet til ett eller annet. Tror ikke det er så lett å bytte midt inni. Jeg har som regel en liten hundrings til over.. hadde vært greit å bruke den til noen.

Det med å gi noe til røde kors er en grei ting, men planen min var å på en måte få igjen pengene mine ved å betale noe via sms.

Lenke til kommentar
Kjøper man iphone så er man alltid bundet til ett eller annet. Tror ikke det er så lett å bytte midt inni. Jeg har som regel en liten hundrings til over.. hadde vært greit å bruke den til noen.

Det med å gi noe til røde kors er en grei ting, men planen min var å på en måte få igjen pengene mine ved å betale noe via sms.

Ikke om du får netcom til å låse den opp :) (2K)

 

Men en iPhone eller en Windows telefon forsåvet kunne jo vært en mulighet. Her kan du jo stille inn programmene til å sjekke mailen, oppdatere kartet, finne nye aksjer, sjekke være osv hver time eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Noko nyttig å bruke pengane på kan vere å finne ein gjevartelefon til Røde Kors, Norsk Folkehjelp e.l., der ein gjev 1xx kr. til ei god sak kvar gong ein ringer 82x xx xxx.

 

Husk at du har 28% fradrag på skatten om du gir til veldedige formål, opp til 12,000kr - dog det må da kunne spores tilbake til deg. Hvis du da gir av beløp du egentlig må betale uansett, så får du jo tilbake i alle fall deler av det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har bestilt mobilt bredbånd fra forsidene til NetCom med eget adapter, nytt sim og telefonnr (som bare følger med sa kundekonsulenten). Får jeg knyttet opp dette til min Mewe konto så jeg slipper å betale separat fra min 200 grense?

 

Nei, eg trur du har bestilt eit nytt abonnement på mobilt breiband som du må betale for i tillegg. Dersom du hadde bestilt mobilt breiband som tilleggsteneste på det abonnementet du alt har (evt. saman med tvilling-sim, som er ei anna tilleggsteneste), trur eg dette skal vere inkludert i minstefaktureringa. (Kan nokon stadfeste dette?)

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...