Gå til innhold

Problem med twofifty ? Erstatning kommet.


AsconaB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott initiativ :)

Fint at man kan både markere og fjerne markeringer fra filmer, og at man nå slipper å oppdatere siden for hver gang man markerer en film :) Flott om det kommer på årstall bak tittelen. Og hvis man skal småplukke litt, så hadde det vært kjekt om antall filmen man har sett (som står i parentes på toppen) oppdateres automatisk når man merker en film.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har startet et prosjekt som er mye større enn hva du først forventet deg.

 

Vet ikke hvor mye du er inn på ideen om å importere vote history, men en av de tingene jeg savner mest ved vote history er muligheten til å kjøre ut litt statestikk fra den. Da tenker jeg mest på fordelingskurven til karakteren, hvor mange filmer sett til hvert ti-år, etc. (altså ting du direkte kan hente fra siden med vote history).

 

Jeg har en høyst ineffektiv macro i excel som gjør jobben for meg, men jeg gidder skjeldent å kjøre den.

Lenke til kommentar

tja jeg syns nå folk skal kunne få velge selv hva slags lister de vil ha på siden. jeg kunne kanskje lagd en sak når man registrerer seg at man krysser av i en liste hvilke lister man vil ha, så slipper man å tenke mer på det. det er sikkert mange som gjerne vil ha en oversikt over fks topp bøker, spill, reisemål osv å krysse ut. jeg liker ihvertfall sånne lister (derfor jeg lagde siden hoho). hvis man bare vil bruke siden til IMDB så skal jeg få lagd det enda enklere enn det er pr. dags dato.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
tja jeg syns nå folk skal kunne få velge selv hva slags lister de vil ha på siden. jeg kunne kanskje lagd en sak når man registrerer seg at man krysser av i en liste hvilke lister man vil ha, så slipper man å tenke mer på det. det er sikkert mange som gjerne vil ha en oversikt over fks topp bøker, spill, reisemål osv å krysse ut. jeg liker ihvertfall sånne lister (derfor jeg lagde siden hoho). hvis man bare vil bruke siden til IMDB så skal jeg få lagd det enda enklere enn det er pr. dags dato.

 

Hvis du gidder kan du jo slenge opp 1001 filmer du må se før du dør, 1001 album du må høre før du dør osv. Finnes jo mange slike bøker. Tror det finnes en om reisemål også.

Lenke til kommentar
Hvis du gidder kan du jo slenge opp 1001 filmer du må se før du dør, 1001 album du må høre før du dør osv. Finnes jo mange slike bøker. Tror det finnes en om reisemål også.

 

tja 1001, er ikke det litt for heftig? :!: de bøkene blir jo utdatert også, vil tro det er bedre med en side som oppdateres jevnlig pga. votes. de bøkene er jo bare én persons mening også vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Faktisk så er 1001 filmer satt sammen av flere "eksperters" meninger, men likevel det blir for få i forhold til lister med votes ja.

 

Men du bør ta en titt på list of bests sidene ja. Mange bra lister der.

 

Vet ikke om det er mulig, men en funksjon for å importere lister fra der hadde vært gul verdt. Men mulig det blir for vanskelig...

Lenke til kommentar
Faktisk så er 1001 filmer satt sammen av flere "eksperters" meninger, men likevel det blir for få i forhold til lister med votes ja.

 

Men du bør ta en titt på list of bests sidene ja. Mange bra lister der.

 

Vet ikke om det er mulig, men en funksjon for å importere lister fra der hadde vært gul verdt. Men mulig det blir for vanskelig...

 

vel jeg må uansett lage en "parser" for å hente lister fra den siden, så det skulle i teorien være mulig å hente inn egne lister fra der. skal se på det!

Lenke til kommentar

Genialt!

 

Elsker List of Bests, men de har så fryktelig dårlig system hvor det er umulig å fjerne en film man har krysset av. Og så blir det veldig knotete med bare 50 filmer på hver side. Må sitte å bla gjennom alle sidene på lister som er lengre enn 50 filmer.

 

Men hvis du klarer å integrere det på din side, skal man ikke se bort i fra at det blir bye bye til List of Bests...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...