Gå til innhold

Problem med twofifty ? Erstatning kommet.


AsconaB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns denne løsningen fungerer ganske godt:

 

Antar at det er ganske få som leser den andre tråden, så jeg poster det her også:

 

For dere som så absolutt må vite hvor mange filmer på IMDbs Top 250 liste dere har sett, har jeg funnet en løsning. Ikke like god som twofifty, men....

 

Gå på IMDbs Power Search

Merk Include Vote History under My Movies og Include IMDb's Top 250

Trykk Enter.

 

Dere for da opp en liste over alle filmene i dere Vote History som også er på IMDb's Top 250.

 

Skal dere ha opp listen over de filmene dere ikke har sett på listen må dere velge fremdeles velge Include IMDb'2 Top 250, men istedet for å velge Include Vote History må dere velge dens motpart Exclude Vote History.

Lenke til kommentar

Karakteren er for meg basert på følelser og minner. Følelsene er mer der og da, mens minnene fungerer som et supplement for de filmene jeg så for lenge siden. Husker jeg at en film var god, får den en god karakter. Husker jeg at en film var patetisk, får den en patetisk karakter. Jeg har ikke tid til et gjensyn med alle filmer jeg har sett. Jeg har sikkert sett under en promille av verdens filmer, så det er bedre å rette snuten framover. IMDbs Vote history fungerer da for meg som en slags logg over hva jeg har sett, ettersom karakteren til syvende og sist ikke er så veldig farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...