AncientLooper Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg og gjengen i klanen min, som oprinnelig kun var til Far Cry 2, har bestemt oss for å ha en GTA IV kveld i morgen, så jeg tenkte jeg skulle fortelle det her også, i tilfelle noen vil bli med Dette skjer derimot bare om vi får til å finne en server som alle kan spille på, og hvor vi ikke får tre fps. Dersom du vil bli med kan du si ifra i tråden her. Husk på å legge ved windows live gamertag, slik at jeg kan legge deg til i vennelisten Mitt gamertag er "LooperNor" Liste over deltagere (Gamertags): LooperNor Moozoren Audi R8 Gamer tomhel trondmt kexxey Tidspunkt: 20:00, lørdag 13. desember. Tråd på klan-forumet: http://vikingsinafrica.net/forum/index.php?showtopic=37 Endret 13. desember 2008 av LooperNor
AncientLooper Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 legg meg til a gutta vindinor Litt sent ute :/
Selvin Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) Vi må gjenta disse kveldene, er sikkert knallmoro! Legg meg til, jeg heter Selvinus Endret 15. desember 2008 av Selvin
AncientLooper Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Det kommer nok flere helger Helgen som kommer skal jeg derimot til faren min, hvor jeg ikke har noe gaming-pc, så det blir ikke denne helgen ivhertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå