Gå til innhold

Vannkjøling og TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke tett kjølesystem, men hvis jeg passer på å ikke lene maskinen for mye til sidene holder vannet seg på plass, regner med at det skal gå bra også når jeg skal til hamar i påsken. Det er ingen fare med at blokkene skal ødelegge noe så lenge dem er festet riktig.

Lenke til kommentar

Er kanskje ikke så viktig med p4, men amd knuser jo bare du legger pcen forsiktig i senga

 

Gutt, hva i allverden skal du med pcen i senga? :lol:

 

w00t?

 

Og hvordan klarer du å ødelegge CPU i senga, går det hardt for seg eller? :p

 

At AMD sine CPU'er knekker bare ved å ta på de er bullshit, sitter med min tredje AMD CPU og jeg har montert kjøler av og på X antall ganger

Lenke til kommentar
At AMD sine CPU'er knekker bare ved å ta på de er bullshit, sitter med min tredje AMD CPU og jeg har montert kjøler av og på X antall ganger

 

Ja hva er det folk holder på med egentlig - har min 4 (tror jeg) AMD nå og har hatt vannkjøling på 2 av dem og aldri klart å ødelegge noe som helst i forbindelse med bytte / montering og mange 'remonteringer'. Har også montert en liten haug med maskiner for venner og kjente og har aldri klart å ødelegge en CPU.

Lenke til kommentar

Er kanskje ikke så viktig med p4, men amd knuser jo bare du legger pcen forsiktig i senga

 

Gutt, hva i allverden skal du med pcen i senga? :lol:

 

w00t?

 

Pytt , jeg legger pc'en min i senga titt og ofte. Er så kaldt på rommet så hun må jo få litt varme :wink:

 

Nei, seriøst legger den i senga, men bare fordi rommet mitt er stappet og det er den eneste "pcpulten" jeg har som jeg kan operere på :wink:

 

(w00t: 200 poster.. Tiden flyr)

Lenke til kommentar

jeg fatter ikke åssen folk klarer å knuse cpu'ene sine. jeg sitter med min 3dje amd cpu, og montert diverse amd cpu'er for venner med diverse kjølere x antall ganger, om ikke med silkehansker, så med normal forsiktighet, uten skade en eneste. at folka klarer å knuse cpu det skjønner jeg bare ikke, putter dere de på plass med spade og spett?

Lenke til kommentar

plasser det røret som går fra mazeblokka ned i en 1,5l flaske, start pumpa og pump ut vannet.. Så har du med deg vannet på en flaske som er GANSKE kjekt! når du kommer fram, heller du vannet tilbake i vanntanken. har du et lukket system vet jeg ikke hva du kan gjøre.. har ingen erfaring med det. jeg har fraktet min vannkjøling rundt på dette viset, hva blokka og vekt osv anngår, legg pcen ned på langs.. det er ikke SÅ fryktelig vekt på den at noe går i stykker.

 

det er mitt tips! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...