Gå til innhold

Noen som har sett: 1 man 1 jar?

Europa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, fy faen så ekkelt.

Jævla syke folk som finnes ute i verden.

Forstår ikke hva de tenker på..

Er visst en 1horse2men (eller noe sånt) video der ute også, men tørr ikke se den.

Er redd jeg får mareritt resten av livet.

Skrevet (endret)

En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger.

Endret av Europa
Skrevet
En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger.

Denne beskrivelsen var ille nok. Trenger ikke å se filmen nå.

sick0021.gif

Skrevet

Å fa*n. Føkk. Det er faktisk det verste jeg har sett, og jeg har sett mye dritt fra #chan. Jeg håper han kom seg til et sykehus fort som pokker, for det nytter ikke å skulle begynne å plukke ut glass selv. Jeg fikk klikket den bort etter at blodet begynte å sildre. F*EN!

Dette skjer:

En mann presser anus over et glass hvorpå glasset knuser med et *pop* når det har kommet helt opp i anus. Det begynner å renne blod ut fra rompa etterhvert som han prøver å plukke glasskårene ut av rompa.

Skrevet

Det var vel en av følgende:

A) Han var høy på noe.

B) Han er/var en masochist med en ting eller to for smerte. (Det hele var planlagt)

C) Han var tilbakestående/han tenkte ikke på at glasset kunne knuse/det var et uhell.

D) Selvmordsforsøk.

E) Veddemål gone bad/right.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...