hitokiri Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sjekk hva du kan vinne i julekalenderen i dag. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det kan vel diskuteres om svaralternative som er gitt for når Bluetooth standaren ble lansert er riktige. Bluetooth was originally pioneered by Ericsson, and then in X (Svar alternativ som ikke er her), Bluetooth was formally introduced by IBM, Ericsson, Intel, Nokia and Toshiba. These companies formed a trade association known today as the Bluetooth Special Interest Group (SIG). Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ehm, bluetooth-standarden ble lansert i 1998 i følge alle kildene jeg finner i farten... (det står blant annet her: http://www.bluetomorrow.com/content/section/11/38/ http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth ) Kanskje det mangler et alternativ i oppgaven? Ups, skulle kanskje ikke ha skrevet det riktige svaret! Beklager Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ehm, bluetooth-standarden ble lansert i 1998 i følge alle kildene jeg finner i farten...Det stemmer ikke. Det er 'Bluetooth Special Interest Group (SIG)' som ble dannet i 1998. Jeg mener og at ingen av alternativene for når bluetoothstandaren kom, er riktig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er vel litt useriøst når man ikke har mulighet til å svare riktig. "Hmm, er det den gule, gule eller den gule ledningen jeg må klippe over?" Oops, det var den ikke-eksisterende røde. Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bluetooth ble offisielt lansert i 1998 så alternativene er feil. Lenke til kommentar
johankap Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nja... ett av svaralternativene er riktig ifølge den kilden jeg fant. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det svaret lå litt godt gjemt for meg. Gøy Endret 10. desember 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
serond Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vel, bluetooth.com feiret netopp 10 år jubeleum: http://bluetooth.com/Bluetooth/Press/SIG/2..._TECHNOLOGY.htm Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ser at spørsmål 2 var litt ullent formulert. Har gjort det klarere nå. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det bare jeg som synes at den der så ut som ei sag? Lenke til kommentar
Rexxars Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kan fremdeles ikke se at svaralternativene kan være riktige. Men jaja. Får bare tippe i dag da. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Informasjonen til spørsmål 2 er hentet fra Bluetooth SIGs nettsider. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Informasjonen til spørsmål 2 er hentet fra Bluetooth SIGs nettsider. Og man har sjekket at denne informasjonen stemmer? Skrivefeil kan forekomme eller man kan rett og slett ha plassert det i feil tabell, litt rart når usb 1.0 har 10 års jubileum i år da. Men, etter litt grundig research så ser jeg hvor feilen ligger i, og det er at bluetooth og bluetooth 1.0 har to forskjellige datoer. Ikke rart at man har hatt problemer med å finne fram til riktig svar når spørsmålet originalt hadde som riktig svar 1998 før Hitokiri omformulerte det. Endret 10. desember 2008 av Malvado Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neida, det stemmer ut i fra det eg vet, og som eg har funnet ut. Alternativene er riktige. Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det riktige svaret er blant alternativene, har tom. fått vite hvor det er hentet fra, så burde ikke være noe problem å finne det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da vet du feil. Eh, nei? Har du i det hele tatt lest det oppdaterte spørsmålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg