Gå til innhold

oppgradere bærbar hp pc

Markelure

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har en bærbar pc og lurer på om det går an å oppgradere prosessor osv i den?

er dette mulig på en bærbar pc?

pcen er en HP Pavilion DV6610eo

:xmas:

Hmm, jeg tipper du kan oppgradere det aller meste utenom GPU.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan bytte alt foruten GPU, men den sitter på hovedkort igjen, som du også kan bytte. Men kun hovedkort i fra en likedan serie, eller evt. DV9000, men da må du lodde vekk kontakten til disk nr.2.

Skrevet
Du kan bytte alt foruten GPU, men den sitter på hovedkort igjen, som du også kan bytte. Men kun hovedkort i fra en likedan serie, eller evt. DV9000, men da må du lodde vekk kontakten til disk nr.2.

ok hørtes ganske stress ut, for bare ha pcen min slik den er nå frem til jeg kjøper ny en dag.

Skrevet

No offence, du høres ikke ut til å ha mye peil på data :p

HAr du ku 1gb ram? I såfall ville jeg først oppgradert til 3. Det er en MYE enklere opprasjon en å skifte CPU, og det har mye å si for ytelsen.

Skrevet

jepp jeg har kun 1 gb ram, jeg hadde tenkt jeg skulle bestille 2 gb i dag på komplett. men jeg har formatert pcen min nå så den er en del raskere. og ja jeg har ikke så veldig mye peil på pc.

Skrevet

Det er også rimelig dyrt med bærbardatadeler, jeg ville ventet til du har råd til en helt ny PC. Men RAM kan være greitt å ha, og nå som det er så billig også.

Skrevet

Mens du er i farta, har du sjekket på HP sine forum eller brukerstøtte "sider" (Email? O_o) om de har noen tips?

Skader ikke å høre. Jeg vil alltid anbefale at man går til kilden av produktet dersom man lurer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...