n4w Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Vært en del problemer med registreringen på siden vår ja Snakk med azzi777 så kan han opprette en bruker for dere hvis dere ikke får det til selv.
Campin Carl Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Sida er nede av en eller annen merkelig grunn
Vaenas Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er vel ikke død, men folk holder på med arbeidet sitt. I allefall så er hovedsiden oppe. Endret 9. januar 2009 av Vaenas
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 (endret) Endret 10. januar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂
Darkbuster Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Du virker virkelig skeptisk til konseptet, C₈H₁₀N₄O₂.
n4w Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Skrevet 10. januar 2009 Hva er egentlig problemet med forumet? Noen som har hørt fra azzi?
Coffey Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor fortsetter dere egentlig? Jeg håper ikke dere forventer at produktet blir .. bra?
pululf Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg tviler litt på at det blir noe ut av det. Vi har jo ikke funnet ut av hvordan man får modeller inn i spillet ennå. Pluss at 3D programmet jeg bruker har elendig støtte for eksportering til spillformater.
Rekviem Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 imo er det store mangler på organisering og ledelse i dette prosjektet. Og det er nødvendig for fullførelse av prosjektet.
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg tviler litt på at det blir noe ut av det. Vi har jo ikke funnet ut av hvordan man får modeller inn i spillet ennå. Pluss at 3D programmet jeg bruker har elendig støtte for eksportering til spillformater. Klarer du å eksportere til .OBJ klarer du å få det inn i så godt som alle spill.
pululf Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Jeg tviler litt på at det blir noe ut av det. Vi har jo ikke funnet ut av hvordan man får modeller inn i spillet ennå. Pluss at 3D programmet jeg bruker har elendig støtte for eksportering til spillformater. Klarer du å eksportere til .OBJ klarer du å få det inn i så godt som alle spill. Jepp, har fått dem eksportert som .obj, men da mister den alle teksturene sine.
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Teksturene legger du til etter at du har fått modellen til .NIF format. Teksturene skal aldri compiles med modellen.
pululf Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Teksturene legger du til etter at du har fått modellen til .NIF format. Teksturene skal aldri compiles med modellen. Aha... Skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå