Gå til innhold

Team Fortress 2 - Snakketråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som vet verdien på black og grey paint?

jeg åpna forresten 2stk supply crates. fant old guadalajara og black paint, burde vel være fornøyd med det?

Endret av Sangesland
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter en lang pause fra TF2, synes jeg det er labert med liv på de norske TF2 serverne rundtomkring (Hellfragger, Broadpark etc. Catch + leet har ingen servere \ har kun utdaterte servere)

Derfor trenger jeg noen ivrige (aktive) spillere til å hjelpe meg å få liv på TF2 servern min som nettop har blitt satt opp i håp om å få en fast krets av spillere på servern!

IPen er: play.kenzuke.net:27016 - trenger i tillegg noen som vil fungere som administratorer (SourceMod). Er SoD-Stats (ranking) på servern og pingen er svært bra. Har testet maskinvare \ fiberlinje med mange slots i bruk, så det bør ikke by på problemer. PM meg ;)

Edit. Om noen har tips om spesielle maps som er ønskelig etc. så bare fyr laus ;) Har ikke spillt TF2 aktivt siden det ble sluppet, så er rimelig rusten. Fikk bare plutselig lyst, så fyrte opp en egen serv med floodzone3_v3 (et must!!) samt badwater som custom maps + en håndfull vanilla maps. ;)

Endret av kenzuke
Skrevet

Ja pingen er perfekt, så den har et stort potensiale :)

Savnet du enkelte arena maps som jeg evt. kunne lagt til?

Hadde ikke planer om å sette opp en server som var dedikert til kun en spillestil, skjønner du :-)

Skrevet

Fint å høre :) Hadde servern nede i dag og skifta IP til en statisk en, så nå skal play.kenzuke.net:27015 vise til CSS, og play.kenzuke.net:27016 vise til TF2 på permanent basis ;)

Som sagt, alle tilbakemeldinger på maps, regler etc. mottas med takk ;) Trenger fremdeles noen aktive spillere som kan hjelpe å dra inn litt flere besøkende i startfasen.

(Og noen som kan fungere som admins)

Skrevet

Ah. Har ikke sett denne tråden før. Spiller uansett mye tf2, men dog ikke så mye nå for tiden pga. problemer med pcen. Skal få det fikset asap, og da kommer jeg til å spille en del igjen.

Legg meg gjerne til på steam: howie12345

Skrevet

Knall knall :)

Er fortsatt folketomt de aller fleste timene i døgnet, så vi sku prøve å få lagt til et klokkeslett hvor vi spiller samla eller noe sånnt. De fleste serverne jeg har er sånn at så fort det er 5 stk eller mer på servern, så kommer andre spillerne rausende inn.

Kan også legges til på steam. Der er ID'en enten 'Kenzuke' eller '[email protected]' :-)

Hvis vi sier i mårra kl 21 ? Da får jeg i hvert fall med meg de jeg kjenner å tar litt floodzone + cp_badlands ;)

Skrevet (endret)

onsdag kl 21:00

kan prøve på det ja =)

så lenge jeg ikke er opptatt med trading eller pensum :p

edit: er du en knupp å slenger inn en runde arena også da? :D

Endret av Sangesland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...