Gå til innhold

Feature: Ti kandidater for filmatisering


Anbefalte innlegg

Var én her som nevnte det: Grim Fandango! Hadde det spillet for lenge siden, men det kræsjet pc'n slik at jeg aldri fikk fullført det. Men historien var veldig morsom, og skulle gjerne visst hvordan det endte. For det var vel noe muffens i den byen..?

 

Beyond Good and Evil var også et veldig bra spill, og mulig kandidat for filmatisering. Er jo ikke så altfor lenge siden de slapp en teaser til oppfølgeren. Det er alltids noe jeg foretrekker fremfor en film da... Håper neste spill i serien blir like bra =)

 

Ellers tror jeg at jeg skal ned på Platekompaniet og kjøpe Fallout imorgen. Blir jo nysgjerrig på alt dette skrytet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne godt tenkt meg en StarCraft film hvor en følger med en gruppe med marines eller en ghost i de store slagene og handlingene som foregår rundt de. Måtte ikke vert action hele tiden men balansert. Synes StarCraft og historien (samt de små filmene som følger med spillene) er bedre enn det meste scifi, ligner jo på WH40k egentlig.

Eller følgt med Jim Raynor og Kerrigan, hadde vert enda bedre sikkert. Kunne godt inkludert alle intrigene og maktspillet for å få dybde, men nei takk til noe lignende senatet i SW, det er elendig.

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett en TV-serie basert på Eternal Darkness. Serien kunne ha benyttet seg av Lost-konseptet ved å hoppe fra Alex Roivas i villaen til de andre personene i de andre tidsepokene. Ny episode, nytt flashback til en annen tidsepoke. Problemet er bare at serien hadde kostet enormt mye, og jeg kan ikke se for meg Eternal Darkness som film.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...