Gå til innhold

Jenter - en mangelvare på forumet?


Filosof

Anbefalte innlegg

Bortsett fra at Jenter er pene visuelt sett og digg å * med, så foretrekker jeg vanligvis å prate/diskutere med menn.

 

Nå kommer jeg til å få høre det bigtime, men mitt inntrykk er at menn genrelt sett har mer i toppetasjen enn kvinner. Er ikke mannsjåvinist, selv om jeg sikkert kommer til å bli beskyldt for det.

 

Hylo = Pondus-blad_nr1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser meg enig i The Game. Jenter har mer i etasjen under, der vi liker så fint å stirre da vi først ser dere i virkeligheten. Klart vi er litt smålige på det, men jenter tror heller ikke så veldig høyt om oss (ref. mannsjåvinister). Klart noen freidige kommentarer på nettet får oss til å virke som voldteksmenn av en annen verden, men flate heller da! Skal vi bukke totalt under for jenter og drit da? Nei, svarte faen.

 

Som sagt, jenter er fine å ha med å gjøre (når du sjenker de).

 

Nå går jeg tilbake til Pondus-rocken min igjen.

Lenke til kommentar
Hahaha! Dere, altså. ^^

 

Fint argument ^.^ Dette med å påstå at jenter ikke har like mye i toppetasjen som menn, det er rett og slett latterlig! Måtte trekke på smilebandet nå ja :)

Helt feil, jeg påstår ingenting. "Mitt intrykk" skrev jeg da vitterlig.

 

Jenter tror de er bedre i det meste og vice versa

Lenke til kommentar
Bortsett fra at Jenter er pene visuelt sett og digg å * med, så foretrekker jeg vanligvis å prate/diskutere med menn.

 

Nå kommer jeg til å få høre det bigtime, men mitt inntrykk er at menn genrelt sett har mer i toppetasjen enn kvinner. Er ikke mannsjåvinist, selv om jeg sikkert kommer til å bli beskyldt for det.

 

Jeg skjønner hva du mener, selv om jeg er jente selv. Jeg irriterer meg kraftig over veldig mange jenter. Også mange gutter for den del, om de blir litt vel usaklige. Men ellers liker jeg altså mange gutters evne til å være rett på sak. Det er derfor jeg alltid sagt at jeg liker meg best i gutters selskap, med noen unntak.

 

Og jeg regner altså meg selv som ei jente med mye i toppetasjen.

Lenke til kommentar
Hahaha! Dere, altså. ^^

 

Fint argument ^.^ Dette med å påstå at jenter ikke har like mye i toppetasjen som menn, det er rett og slett latterlig! Måtte trekke på smilebandet nå ja :)

 

Det er dessverre sant. Jenter flest har en lei tendens til å argumenterer med subjektive følelser fremfor akseptert empiri og vitenskap. Det finnes dessverre gutter også som lider av denne "sykdommen" noe som gjør at enkelte er håpløse å diskutere med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...