Gå til innhold

Fordommer mot WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som merker at folk generelt har fordommer mot WoW? Merker jeg blir ganske forbanna når "kule" folk snakker om hvor mye WoW suger, og som mest sannsynlig aldri har prøvd det før, og det blir flere og flere av dem.

I media og blir WoW alltid omtalt som noe negativt. Har enda ikke sett en artikkel, som omhandler WoW, som har hatt en positiv vinkling. Det går alltid i folk som har blitt avhengige, og ikke klarer å slutte, og det skylder dem på spillet, ikke folkets svake sjeler.

Bare meg som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre som merker at folk generelt har fordommer mot WoW? Merker jeg blir ganske forbanna når "kule" folk snakker om hvor mye WoW suger, og som mest sannsynlig aldri har prøvd det før, og det blir flere og flere av dem.

I media og blir WoW alltid omtalt som noe negativt. Har enda ikke sett en artikkel, som omhandler WoW, som har hatt en positiv vinkling. Det går alltid i folk som har blitt avhengige, og ikke klarer å slutte, og det skylder dem på spillet, ikke folkets svake sjeler.

Haha jeg er nok en av de du beskriver xD

Det eneste positive er at tiden går antar jeg. og at man får rørt på fingrene

negative:

asosialt

aggresiv hvis noe skjer

betaler en viss sum per måned

alt for mye tid forran pcn

usunt

avhengenes

loner

sitter for seg selv

prioritetsnivå som f.eks. det framfor lekser o.l

muligens mindre inntak av vann/mat

muligens mindre bruk av hygieniske midler

osv osv osv

osv osv

osv

Men det kan hende jeg skal prøve demoen engang for å se hvordan det er :hmm:

Skrevet (endret)

negative:

asosialt

aggresiv hvis noe skjer

usunt

avhengenes

loner

sitter for seg selv

osv osv osv

osv osv

osv

Mulig å feile mer?

Asosialt? Hvordan da? Jeg bor ganske øde og å sitte med WoW å snakke med folk på VT er MYE mer sosialt enn å sitte å se på TV.

Aggressiv? Høh? Det blir vel litt mer ampert på en fotballbane, dersom du har prøvd det.

Det å betale 150kr per mnd på WoW (eller hva det nå enn er) er verre enn å bruke f.eks flere hundre kroner på røyk/snus?

Du ikke sitte 8 timer dagen, det er STORE forskjeller på å være avhengig og å spille casual. Jeg har f.eks en haug med venner som har mye, mye mer spilletid i FM enn hva jeg har i WoW...

Usunt hvordan? WoW er stimulerende og er vel ikke mer usunt enn noe annet spill, 5 - 40 man som samarbeider om en oppgave? (2 - 40 med arena da).

Går da fint an å spille WoW sammen med andre.

Ja, jeg sitter for meg selv men det er fordi at det omtrent ikke bor noen her jeg bor, og dersom jeg ikke hadde spillt WoW hadde jeg gjort noe annet alene.

Selvfølgelig, spiller man WoW er det 1. prioritet, en selvfølge som alle vet.

Nei, du feiler stort ang. hva det gjelder næringsinntak.

Mindre bruk av hygieniske midler? Hva faen?

"Eneste positive er at man får rørt på fingerene"? Hvor faen har du vært siden WoW release? Hjemme å sutra? Seriøst, skaff deg litt peiling før du kommer med slike påstander.

/fail. Den største jeg har sett.

Du beskriver et EKSTREM tilfelle... Herregud, get a grip.

Hadde akkurat tenkt til å skrive noe lignende, men gidder ikke å ramse opp en liste til med nesten identiske grunner jeg og. Er uansett veldig enig i det du sier

Endret av Andum
Skrevet

snart kan man sette wow raiding på cv ;)

det og være raid leder er et utmerkende bevis på lederkunskaper

dette var på vg ogeller dagbledet for 3-4mnd sider :D

Skrevet
Mulig å feile mer?

Asosialt? Hvordan da? Jeg bor ganske øde og å sitte med WoW å snakke med folk på VT er MYE mer sosialt enn å sitte å se på TV.

Aggressiv? Høh? Det blir vel litt mer ampert på en fotballbane, dersom du har prøvd det.

Det å betale 150kr per mnd på WoW (eller hva det nå enn er) er verre enn å bruke f.eks flere hundre kroner på røyk/snus?

Du MÅ ikke sitte 8 timer dagen, det er STORE forskjeller på å være avhengig og å spille casual. Jeg har f.eks en haug med venner som har mye, mye mer spilletid i FM enn hva jeg har i WoW...

Usunt hvordan? WoW er stimulerende og er vel ikke mer usunt enn noe annet spill, 5 - 40 man som samarbeider om en oppgave? (2 - 40 med arena da).

Ja, jeg sitter for meg selv men det er fordi at det omtrent ikke bor noen her jeg bor, og dersom jeg ikke hadde spillt WoW hadde jeg gjort noe annet alene.

"Eneste positive er at man får rørt på fingerene"? Hvor faen har du vært siden WoW release? Hjemme å sutra? Seriøst, skaff deg litt peiling før du kommer med slike påstander.

/Agree

Det er helt opp til hver enkelt hvor asosialt, agressivt, usunt(wtf!) osv WoW kan være.

Case solved and forgotten in the past?

Skrevet

Hvorfor skal du bry deg om hva sånne folk sier? Om han/hun/de har fått det for seg at WoW er helt forferdelig så ser jeg ingen grunn til å prøve å overbevise han/hun/dem om noe annet. Sløsing med tid og energi!

Skrevet

negative:

asosialt

aggresiv hvis noe skjer

usunt

avhengenes

loner

sitter for seg selv

osv osv osv

osv osv

osv

Mulig å feile mer?

Du ikke sitte 8 timer dagen, det er STORE forskjeller på å være avhengig og å spille casual. Jeg har f.eks en haug med venner som har mye, mye mer spilletid i FM enn hva jeg har i WoW...

HAHA. Det verste er at du blir sur også! :p

Jeg snuser ikke, Jeg bor litt øde også og jeg spiller det ikke, jeg røyker/snuser ikke, hva faen hva faen? som du har svart på de fleste påstandene, det er mye mer sunnere både mentalt og fysisk og gå en tur og snakke med folk fysisk enn til en 3D rendered alvefigur over en mikrofon til en kvisete 14 åring som sier: K n00b i will hax you if u try to kills me. Men du får sterke og sunne fingere da :D på høyrehånda trener du desverre bare peke og langefingeren med mindre du har en gamer mus

:woot:

Skrevet
HAHA. Det verste er at du blir sur også! :p

Jeg snuser ikke, Jeg bor litt øde også og jeg spiller det ikke, jeg røyker/snuser ikke, hva faen hva faen? som du har svart på de fleste påstandene, det er mye mer sunnere både mentalt og fysisk og gå en tur og snakke med folk fysisk enn til en 3D rendered alvefigur over en mikrofon til en kvisete 14 åring som sier: K n00b i will hax you if u try to kills me. Men du får sterke og sunne fingere da :D på høyrehånda trener du desverre bare peke og langefingeren med mindre du har en gamer mus

:woot:

Tør jeg spørre hva du driver med på fritiden som er så mye bedre enn å spille, og som vi som spiller WoW ikke gjør? Enlighten me.

Skrevet
asosialt

aggresiv hvis noe skjer

usunt

avhengenes

loner

sitter for seg selv

Jeg er en aktiv wowgamer, så skal vi se... :hmm:

asosialt Har nok av venner.

aggresiv hvis noe skjer Bedre å slippe det løs på et spill enn en person, men nei.

betaler en viss sum per måned Ikke med magiske fingrer og en viss realmlist.wtf

alt for mye tid forran pcn Det blir det uansett, mesteparten er generell spilling utenom WOW

usunt Jupp, hadde ikke vært sunnere om jeg hadde spillt noe annet.

avhengenes Aldeles ikke, les andre punkter ovenfor.

loner Nok av venner...

sitter for seg selv Morsom ting ved navn LAN, og resten sitter jeg på skolen.

prioritetsnivå som f.eks. det framfor lekser o.l Der er jeg enig, men karakterene mine klarer seg fint de.

muligens mindre inntak av vann/mat Menn og kvinner kan begge mulittasking, det er ikke skjeldent jeg tar meg noe mat imens jeg spiller.

muligens mindre bruk av hygieniske midler Dusjer så godt som hver dag.

Skrevet

Haha alle er i mot meg :( Jeg gjør ingenting som er MYE bedre enn WOW kanskje verre i noen tilfeller. Jeg måtte bare komme opp med en liste av ting jeg har hørt, selv har jeg bare prøvd wow i 10 minutter xD .Så skyt meg hvis dere vil men det er ikke akkurat grunnpåstander jeg kom opp med :) Just for the fun right?. HAAALRIGHT!! IT'S A WINNER!

Skrevet

Har ikke noe imot de som spiller WOW. Det er selve spillet med supermario/Donald Duck grafikk, jeg har imot. At det ikke går an å komme opp med noe bedre, er for meg en gåte.

Skrevet (endret)

WoW har blitt spillenes syndebukk siden noen svake sjeler ikke klarer å beherske seg, og deretter går ut i media. Det er derfor folk generaliserer 11 millioner bruker.

Å si at alle WoW spillere er avhengi, blir som å si at alle som drikker i helgene er alkiser..

EDIT: Lucky666, det går på gameplay, ikke grafikk. Å si at et spill med dårlig grafikk er kjedelig blir som å si at en røykpakke som er stygg inneholder dårligere røyk (satt litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener).

Endret av Ajaco
Skrevet
Finnes mange slike idioter, er bare å ignorere dem, det er trendy å mobbe/hate WoW, selv om man aldri har prøvd det.

Det er trendy å spille WoW og ignorere/hate folk som ikke spiller også :p

Skrevet (endret)
Har ikke noe imot de som spiller WOW. Det er selve spillet med supermario/Donald Duck grafikk, jeg har imot. At det ikke går an å komme opp med noe bedre, er for meg en gåte.

Lukter jeg grafikkhore?

La oss konkludere det slik: Little Big Adventure 2 (1998) er et mye bedre spill enn enkelte nye spill med Dx10-motorer. Det er mye mer en grafikk som gjelder. ;)

Edit: 18876_full.jpg

:love:

Endret av Blomsterbob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...