Exxia Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Har prøvd det.. altfor mye magikødd osv.. Masse fancy lys.. Hvis det er altfor mye magikødd og lys, så burde du ikke likt crysis heller. Devil May Cry er jo det beste Hack 'n slash spillet som har kommet ut etter D2, bortsett fra Sacred 2.
iharal3 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg spiller ikke spill på PC. Blir litt rullestolbasket over det...
lenny25 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Gjør som meg. Jeg var egentlig møkk lei fps spill etter å ha sett det samme greiene om og om igjen i ny innpakning. Prøv Age of Conan, og du åpner et nytt univers innen dataspill!
Syv Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) TF2, man. Om du har PC til det; mulig du også kan digge Conan. Jeg kan skaffe deg en gratis key (1-2 uker eller hva det nå er...) Endret 5. desember 2008 av Syv
PyrionZ Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nå orker ikke jeg å lese gjennom hele tråden for å se om det er nevnt, men Far Cry 2! Konge spill! Anbefaler også Team Fortress 2! Artig spill, kan variere mye der og; D Endret 5. desember 2008 av -pyrion-
TheCatIsALie Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Nå orker ikke jeg å lese gjennom hele tråden for å se om det er nevnt, men Far Cry 2! Konge spill!Anbefaler også Team Fortress 2! Artig spill, kan variere mye der og; D Far Cry 2 synes jeg blir dumt før og etter 50%. Crysis er IKKE masse magikødd, masse av det i spillet kan faktisk være mulig i fremtiden, hvem vet om ikke pentagon allerede leker seg litt?
Ganam Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Prøv Half Life serien, Half Life 2 (alle episodene), Det er også ein mod kalt Black Mesa (Half Life 1 gjenskapt i Source motoren?) Black Mesa moden og Half Life 2 er verdt å skaffe vertfall.
TheCatIsALie Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 JEG LIKER IKKE HALF LIFE. Skal prøve Black Mesa siden remake.
TheCatIsALie Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 TF2, man. Om du har PC til det; mulig du også kan digge Conan. Jeg kan skaffe deg en gratis key (1-2 uker eller hva det nå er...) Ok how to?
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg trenger også noe nytt spill, da til PC. Jeg har lyst på Fallout 3, meeen... har hørt det er kjedelig? Dette er altså bare rykter fra mine kompiser, men jeg trodde ærlig talt det var episk?
pululf Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 wtf Hvorfor har du ikke spilt half life? Beste spillserien som finns! Jeg har aldri spillt den originale half life, begynte rett på half life 2. Så det går greit å ikke spille den første delen. Men du burde VIRKLIG spille den! Hvis du vil, så kan du jo kjøpe orange box og få med hele HL-serien (bortsett fra den flrste), pluss det geniale spillet Portal, og multiplayerspillet team fortress 2. Bare søk på youtube, utrolig bra multiplayer spill.
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Er du hypp på å ha det gøy med hjernen din er Portal å anbefale. Er det bare pc-spill du er ute etter? Mtp at tråden ligger i PC-spill forumet tviler jeg at trådstarter er på utkikk etter konsoll spill.
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg trenger også noe nytt spill, da til PC. Jeg har lyst på Fallout 3, meeen... har hørt det er kjedelig? Dette er altså bare rykter fra mine kompiser, men jeg trodde ærlig talt det var episk? Spillet er veldig bra! Anbefaler det virkelig hvis du liker fps og rpg.
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Digger både fps og RPG jeg Vennene mine sa "Gå rundt i en bomba by og det skjer ingenting.." Dette høres skummelt ut, er det virkelig sånn? Jeg digger RPG, men jeg likte ikke Oblivion.
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Digger både fps og RPG jeg Vennene mine sa "Gå rundt i en bomba by og det skjer ingenting.." Dette høres skummelt ut, er det virkelig sånn? Jeg digger RPG, men jeg likte ikke Oblivion. Ligner litt på Oblivion, men de fleste feilene i Oblivion er fikset (levelscaling, utstyrsscaling, mer variert natur osv).
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg får se litt på youtube, og se om det er noe for meg. Er veldig glad i COD4, men hørt at COD5 er dårligere :/ Noe å bruke 599 på?
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 COD4 er jeg glad i på Xbox, men har ingen av de til PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå