Gå til innhold

Killzone 2, alt blir diskutert her før og etter releasedagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nesten litt merkelig hvor hypa folk er :p Skulle trodd folk venta på en revolusjon

I min tid som forumbruker er det i alle fall ikke første gang jeg leser entusiastisk gnål om hvor mye man gleder seg til noe, og hvem som skal gjøre hva når de kommer hjem fra skolen.

Skrevet

I min tid som forumbruker er det i alle fall ikke første gang jeg leser sutring overfor andre. Hva er vel mer unyttig å bruke forumet til enn å klage over andre som faktisk ser frem til noe.

Skrevet

Europe: Killzone 2 Pre-orders Over A Million

TheSixthAxis: "I am pleased. Having predicted at the start of the year that Killzone 2 will sell over a million copies in the first week; a comment that my close Xbox 360 friends laughed at with glee, but now whose laughing?

European pre-orders for the highly anticipated title have already surpassed 1.1 million units."

Killzone 2 Is Even Popular In Japan

Japan is the equivalent of a no man's land when it comes to first person shooters. Even quality shooters like Bioshock or Call of Duty 4 have failed to sell anymore than 50,000 copies in the region. Which makes it even more surprising that Killzone 2 has reached a top 10 spot on Amazon Japan's video game best seller list.

1.1 mill bare i Europa!

Og alt dette allerede så lenge som 20 dager før spillet kommer ut :D

Spent å se hvor bra Killzone 2 virkelig blir å selge når reklamene begynner å rulle inn i tillegg :cool:

Skrevet

Hehe ja kjenner til det. Husker alle gikk bananas når den første GTA4 trailern ble lagt ut på nett og serverne ble overbelastet.

Skal nok være kjapp å få downet demoen, får titte innom her rimelig ofte i disse timene. Regner med at folk er rimelig kjappe og si ifra at den har kommet ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...