Grandmaster Gamer Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Mine damer og herrer, unge og gamle gamere Jeg vil gjerne presentere mine favoritter av vakre og triste melodier fra forskjellige spill opp gjennom tidene, til alle dere gamere der ute. Musikken egner seg best til avslapping etter en lang dag på jobb. Eller som avbrekk etter mange timer med gaming. De fleste låtene du finner under er hentet fra japanske rpg, og lydkildene er hentet fra youtube Gothic 3 - Vista point Final Fantasy 7 Crisis Core - The Burdened Se filmen hos Youtube Final fantasy X - To Zanarkand Final fantasy 5 - Lenna's Theme Se filmen hos Youtube Crono cross - At the Shore of Dreams Chrono trigger - Manifest Destiny TES 4 Oblivion - Dusk at the Market Shenmue - Tears of Separation Shenmue - Memeories of Distant Days To be continue ... Endret 4. desember 2008 av Game-master
JBA Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 min favoritt er absolutt musikken fra det første doom spillet. det er som heavy metal bare med 8bit lyd
Marius Fjeld Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Alle låtene i Oblivion, egentlig. Fantastisk soundtrack. Og Guild Wars spillene. Himmelsk.
AltF4 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Masse bra på Guitar Hero-spillene (One Winged Angel fra Final Fantasy 7, enda bedre er versjonen i FF7 Advent Children) Endret 4. desember 2008 av AltF4
iharal3 Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Gudfaren Spillet var middelmådig, musikken derimot... Fantastica!
kjermy Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Faktisk enig med iharal3... men jeg likte spillet svært godt
Grandmaster Gamer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 (endret) skal prøve å få tak i musikken til gudfaren spillet. jeg elsker rolige musikk fra spill, pleier å ha det gående i bakgrunnen når jeg spiller spill he he Dead Space - Twinkle, twinkle little Star Se filmen hos Youtube Lost Odyssey - Neverending Journey Se filmen hos Youtube Age of Conan - The Dreaming Anew Endret 4. desember 2008 av Game-master
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hehe, den twinkle twinkle sangen kunne ikke jeg ha hatt på når jeg spiller spill selv om den er rolig. Forbinder den med monstre, skyting, ensom i verdensrommet, ja rett og slett en skummel melodi Edit: Okami har forresten mange utrolig flotte og stemningsfulle melodier. Endret 4. desember 2008 av nouse4aname
Diffidentia Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Mine personlige favoritter er midi-filene fra Daggerfall. Det går an å skape my stemning med enkle midler. Endret 6. desember 2008 av Diffidentia
BaltusBrun Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Need for Speed: Undercover ! Alt i fra Trance til Rock
Grandmaster Gamer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 skulle ønske dere kunne sette link til favoritt musikkene deres, så vi får en smakebit av hva dere mener (o:
Kenichi-san Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 *snipp* Dead Space.... *shivers* Lost Odyssy *whistles* Selv hører jeg på denne etter jobb *nøyaktig denne versjonen*
El Grebr Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xgPBbfBuTLI fra Two Worlds:) + mange fine fra Heroes III tror jeg:) skal ha eksamen nå, så må stikke^^ kanskje jeg finner dem senere
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har hørt en god del på Portal sitt soundtrack. (Kanskje ikke så avslappende ) Endret 5. desember 2008 av Slettet-p4PIYwb6
Khogn Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. Den seige, dystre musikken i "the Vale" rett utenfor Ered Luin er rett og slett fantastisk. En klar favoritt!
Aasgaard Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Mye bra her, men selve diamanten er jo glemt. Gav meg frysninger på ryggen første gang jeg hørte den i spillet (og nesten enda). Endret 5. desember 2008 av Aasgaard
Øystein.F. Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Her er nokre av mine favorittar. Addressing stars frå Baten Kaitos er heilt på topp, men fann ingen video med den. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube
Tharos. Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Metal Gear Solid var sprekkfullt av god musikk. Endret 5. desember 2008 av Tharos.
WD- Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Masse fra Chrono Trigger. F.eks. overworld musikken fra Chrono Trigger i år 1000 A.D. Se filmen hos Youtube Diverse fra Age of Conan Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Sikkert masse annet, men disse jeg kommer på i farta. Endret 5. desember 2008 av WD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå