Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruke penisen riktig?


Osiric

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ja, det er jo også mye variasjon i ren jukking. Korte og raske støt med penishodet ytterst i fitta er hvertfall en måte, hvis hun har samla beina blir fitta mindre, og dermed er det mer penis mot mer penis for å si det sånn.

 

Du må bare prøve deg frem med forskjellige måter å bruke kølla på rett og slett. Penisring kan fks. være noe hvis du har liten 8--- ;)

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Finnes da soner der inne du burde prøve å treffe, så rett-ut-og-inn trenger ikke, og er oftest ikke nok for å få hu til å gå i bru.

 

Triks: Legg merke til bevegelsene til dama når hu rir deg. Det er som oftest ikke kun "opp-og-ned" bevegelser hu gjør for å få din kukk til å treffe henne på "riktige" steder.

Korrekt. G-punkt er et bra punkt man kan prøve å treffe, lettest å treffe om man presser seg mot front (oppover i misjonær, mot magen), hvor langt inn det finnes på jenta varierer veldig, kjenn etter med fingrene, lag en krok av fingeren og kjenn etter hvor det er på jenta. Er litt "ruglete", veldig på noen, nesten ukjennelig på andre. Ingen vagina er lik. En finger på klitten under sexen gjør seg også, men OBS, det blir for mye for mange

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Finnes da soner der inne du burde prøve å treffe, så rett-ut-og-inn trenger ikke, og er oftest ikke nok for å få hu til å gå i bru.

 

Triks: Legg merke til bevegelsene til dama når hu rir deg. Det er som oftest ikke kun "opp-og-ned" bevegelser hu gjør for å få din kukk til å treffe henne på "riktige" steder.

Korrekt. G-punkt er et bra punkt man kan prøve å treffe, lettest å treffe om man presser seg mot front (oppover i misjonær, mot magen), hvor langt inn det finnes på jenta varierer veldig, kjenn etter med fingrene, lag en krok av fingeren og kjenn etter hvor det er på jenta. Er litt "ruglete", veldig på noen, nesten ukjennelig på andre. Ingen vagina er lik. En finger på klitten under sexen gjør seg også, men OBS, det blir for mye for mange

Er vel i denne sammenheng (med g-punktet) å vite om damen faktisk liker dette. Folk kan stresse seg til døde om de vil prøve å gjøre det deilig for meg ved å massere g-punktet mitt, kunne like gjerne tatt meg på kneet.

 

Når det gjelder klitoris, så synes jeg det er mye bedre å bli massert gjennom hetten, hvis folk skjønner :p Direkte kontakt blir egentlig så deilig at det er ubehagelig, og det er et no go.

 

Ellers får jeg særdeles lite ut av orgasme, jeg setter mer pris på selve akten og det som foregår der, evt før akten starter :wee:

 

Og jenter klager vel lite over at penisen er for liten fordi det som regel er mannen som selv mener den er for liten :)

Lenke til kommentar
Gjest Kukkelure
Og jenter klager vel lite over at penisen er for liten fordi det som regel er mannen som selv mener den er for liten :)

 

Bortsett fra L_C da :p

 

Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

Lenke til kommentar
Og jenter klager vel lite over at penisen er for liten fordi det som regel er mannen som selv mener den er for liten :)

 

Bortsett fra L_C da :p

 

Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

Eller så er L_C litt slafsete bare. Er jo ikke alltid gutta som har liten, ofte kjerringa er vid som en kopp også

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...