Simen1 Skrevet 16. november Skrevet 16. november Ytre mål er 75*45*11 mm. En M.2 NVMe 2280 ssd har som navnet tilsier ytre mål 22*80 mm, så den er for lang til å passe inni. Men det finnes kortere varianter, blant annet 2260 og 2242 som kan passe i kabinettet til Lenovo PS6. Tykkelsen er ca 2-3mm avhengig av om den har brikker på bare en eller begge sider. I tillegg til den kommer det en modul for å konvertere M.2 til USB3.2. Denne bygger trolig i tykkelsen.
guttorm Skrevet onsdag kl 20:40 Skrevet onsdag kl 20:40 Så hva går vi for? Det er mye for over 4k med 4 TB, men jaggu dyrt med 2TB også når det gjelder 5 generasjon. Blir WD på meg hvis jeg kjøper.
Nizzen Skrevet torsdag kl 05:59 Skrevet torsdag kl 05:59 9 hours ago, guttorm said: Så hva går vi for? Det er mye for over 4k med 4 TB, men jaggu dyrt med 2TB også når det gjelder 5 generasjon. Blir WD på meg hvis jeg kjøper. WD BLACK SN8100 kjører jeg nå. Er jo den raskeste på det aller meste. Til lagring har jeg mange kingston, da disse ofte er godt priset. 1
Nizzen Skrevet torsdag kl 12:38 Skrevet torsdag kl 12:38 3 hours ago, oOF said: 4TB-varianten? Har 2tb på sn8100
guttorm Skrevet fredag kl 03:07 Skrevet fredag kl 03:07 Tror jeg går for 4 TB, da har jeg lenge, men det er også litt pga skisserte prisøkninger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå